دارنده 2 مدال طلای جهان گفت: بدون توجه به حواشی این بار تصمیم گرفتم فقط به خاطر خود کشتی به کشتی برگردم.

مهدی تقوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در مسابقات جهانی 2013 به دلیل مشکلات روحی که داشتم نتوانستم آن طور که باید روی تشک حاضر شوم و حدود یک سال پس از این رقابت ها بار دیگر تصمیم گرفتم بازگشت دوباره ای به کشتی داشته باشم.
 
وی با بیان این که این بار فقط به خاطر خود کشتی به کشتی برگشتم تصریح کرد:در این مدتی که از کشتی دور بودم به دلیل دلتنگی هایی که برایم به وجود می آمد فهمیدم چقدر کشتی را دوست دارم و همین موضوع باعث شدم عزم خود را جزم کنم و این بار بدون توجه به کمبود ها،حواشی و برخی ناملامیتی ها فقط و فقط برای حضور روی تشک و کسب افتخار به کشتی برگشتم.
 
تقوی با اشاره به مسابقات لیگ جهانی کشتی آزاد عنوان کرد:برای استارت کار در لیگ جهانی که اوایل آذر ماه در جویبار برگزار شد کشتی گرفتم و علی رغم آنکه مدت زیادی از کشتی دور بودم از عملکرد خودم راضی هستم.
 
وی افزود:برای کسب سهمیه مرحله نهایی انتخابی تیم ملی در مسابقات اپن با همه توان کشتی خواهم گرفت و پس از از موفقیت در این میدان خود را جهت رسیدن به دوبنده تیم ملی و حضور مقتدرانه در مسابقات جهانی 2015 آماده خواهم کرد.
 
تقوی در خاتمه خاطرنشان کرد:در دو دوره بازی های المپیک عضو تیم ملی بودم و نتوانستم در این مسابقات به مدال برسم؛همین موضوع کافی است تا انگیزه ام برای کسب سهمیه المپیک 2016 و رسیدن به یک مدال خوشرنگ در این میدان بزرگ بیش از اندازه بالا باشد و به امید خدا پس از درخشش در این بازی ها از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، المپیک ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار