رئیس ناحیه یک اوقاف و امور خیریه مشهد گفت: همایش یاوران وقف و طرح‌های ویژه با توجه به موقوفات مذهبی و استقبال از زائران امام رضا(ع) در شهرستان مشهد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد ذاکری رئیس ناحیه یک اوقاف و امور خیریه مشهد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به لزوم توجه به موقوفات مذهبی و استقبال از زائران مذهبی و استقبال از زائران امام رضا(ع) افزود: برنامه‌های هفته وقف با محوریت تبلیغات، اطلاع رسانی، اعتماد سازی شهروندان و زائران امام رضا(ع) از اقدامات اوقاف و امور خیریه مشهد برگزار می‌شود.
 
وی اظهار داشت: همایش تجلیل از واقفان، متولیان و یاوران وقف همزمان با هفته وقف امروز روز چهارشنبه 3دی ماه 93 در هتل صهبای شهرستان طرقبه برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام و المسلمین ذاکری تصریح کرد: انجام تبلیغات محیطی در سطح شهر مشهد، پخش تیزر تلویزیونی و ارسال پیامک، برگزاری همایش یاوران وقف و تجلیل از واقفان و مسئولان وقف از اقدامات اجرایی اوقاف و امور خیریه مشهد است.

وی خاطر نشان کرد: برپایی خیمه‌های معرفت در حاشیه مشهد، حضور ثابت مبلغان و روحانیون در قالب کارگاه‌های آموزشی، ارائه مسائل فرهنگی و تبلیغاتی به زائران و شهروندان از اقدامات دیگر اوقاف و امور خیریه مشهد است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یاوران ، وقف ، شهر ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار