زوج تبهکار که برای گرفتن انتقام کودکی بی‌گناه را ربوده بودند،‌توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش در "روستای مستان آباد نیر" اردبیل خبری به پلیس رسید که حکایت از گم شدن پسر بچه‌ای 4 ساله داشت.
 
به دنبال این موضوع سریعا نیرو‌های امدادی با همکاری عوامل هلال احمر به جستجوی کودک در دره‌ها، چاه‌ها و نقاط مختلف شهرستان پرداختند که بی‌نتیجه بود.
 
در ادامه مردم و سگ‌های زنده یاب به کمک ماموران و امدادگران آمدند و تلاش برای پیدا کردن این کودک شدت بیشتری گرفت ولی بازهم ثمره‌ای نداشت تا اینکه ماموران با تحقیقات خود دریافتند که موضوع گم شدن کودک یک آدمربایی است.
 
در ادامه ماموران به پسر عموی پدر کودک 4 ساله مشکوک شده و او را به پایگاه فراخواندند و سپس مورد بازجویی قرار دادند که متوجه صحبت‌های ضد و نقیض متهم شدند.
 
سرانجام پس از بازگشت فرد مظنون به خانه، فردای آن روز اهالی روستا متوجه سر و صدایی از داخل یکی از چاه‌ها شدند و سریعا خود را بالای چاه رساندند و با کمک امدادگران پسر گم شده را زنده بیرون کشیدند.
 
سرگرد سیدهادی موسوی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نیر درباره این خبر گفت: مرد مجرم و همسرش پس از پیدا شدن کودک دستگیر شدند که در بازجویی‌های پلیس گفتند که کودک را به دلیل انتقام گیری ربوده بودند و پس از ظن پلیس به آن‌ها کودک را در چاهی رها کرده بودند.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار