سرمربی کشاورز قزوین از کمبود نظارت مسئولین در امور انضباطی لیگ دسته یک فوتسال گفت.

محمود عبدالهی سرمربی تیم فوتسال کشاورز قزوین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد نیم فصل اول لیگ دسته اول گفت: کسب ۲ امتیاز از هفت مسابقه در نیم فصل اول برای هیچ تیمی راضی کننده نمی‌باشد. ما با تیم جوان کشاورز به مسابقات رفتیم که همان تیم امید ما بود که با دو الی سه بازیکن بزرگسال تقویت شده بود. با مشکلات فراوان مالی که داشتیم نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و اگر این روند در ادامه مسابقات هم ادامه یابد نمی‌توانیم در لیگ بمانیم.
 
وی افزود: اما برنده اصلی این نیم فصل بازیکنان ما بودند که توانستند تجربه خوبی در عین جوانی بدست آورند. امیدواریم در ادامه بازی ها نتایج بهتری کسب کنیم و در پایان رقابتها در جدول باقی بمانیم. با دو الی سه بازیکن مذاکره کردیم و قرار شد با شرایط ما به تیم اضافه شوند تا کمکی برای تیم باشند و امیدواریم در مجموع سهیمه قزوین را در لیگ حفظ کنیم.
 
عبدالهی در پایان در خصوص برگزاری مسابقات لیگ دسته اول افزود: امسال در مجموع شیوه و نظم برگزاری مسابقات قابل قبول بوده و اگر نکات مثبت و منفی را در کنار هم بررسی کنیم در مجموع می توان نمره ی خوبی به برگزاری داد. اما انتظاری که از مسئولین در این نیم صل داریم این است که با توجه به حساس تر شدن بازی ها و رقابت، نظارت دقیق و حساس تری داشته باشند تا اتفاقات سالهای قبل تکرار نشود و حق به حق دار برسد.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، عبداللهی ، کشاورز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار