جعفری گفت: متاسفانه حواشی ای که در این دیدار رخ داد هنوز هم به تیم ما آسیب می زند و ترکش های آن همچنان باقی است. هنوز حکم محرومیت ما و نتیجه بازی نیامده و هر بازی به من می گویند تا اطلاع ثانوی محروم هستی.

احد جعفری سرمربی تیم فوتسال شهرداری نکا در خصوص نیم فصل اول رقابتهای لیگ یک به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در نیم فصل اول از لحاظ فنی از تیم خودم راضی هستم. در اکثر بازی ها به جز یک باز که خوب نبودیم، بازی های خوبی ارائه دادیم و توانستیم حریفان را آزار دهیم. بازی های زیادی را علیرغم شایستگی واگذار کردیم. در اکثر بازی های خارج خانه حقمان باخت نبود..

در دیدارهای خانگی به دلیل حضور تماشاگران بسیار زیادمان فشار بیشتری حس می کنیم اما در دیدارهای خارج از خانه با اسودگی بازیهای خوبی انجام دادیم . ولی در نتیجه گیری انچنان که باید موفق نبودیم اما امیدواریم در آینده بتوانیم به نتیجه های دلخواه برسیم.
 
در این فصل مشکلات مالی به تیم ما ضربه زد. همه همشهریهایمان نیز از این مشکلات آگاهند و سختی های ما را درک می کنند. حال به تعطیلات نیم فصل رسیده ایم اما هنوز ۵ درصد هم از قرارداد بازیکنانمان را ندادیم.این مشکلات در تمرکز بازیکنان تاثیر داشته و تا حدی بوده که یک نفر مامور کردیم فقط موقعیت های از دست رفته ما را یادداشت کند که گاها به ۳۰ – ۴۰ موقعیت می رسد.
 
به هر شکل نیم فصل بدی نبود هرچند که کاملا هم راضی نبودیم. امیدواریم در نیمه دوم راه با کسب امتیازات جبران کنیم. دو بازی اول ما تعیین کننده است و اگر بتوانیم امتیازات خوبی را مقابل تیم های دوم و سوم جدول کسب کنیم ، در ادامه موفق خواهیم شد.
 
جعفری در خصوص تقویت تیم نکا هم گفت : با توجه به شرایط نامناسب مالی همین که بازیکنان خودمان را نگه داریم و به تعهداتمان عمل کنیم کار دشواری است. در مورد جذب بازیکن با چند مهره مانند علی رهنما مذاکره کردیم اما متاسفانه کسی با این شرایط به تیم ما نمی آید.
 
سرمربی تیم شهرداری نکا در خصوص جنجال در دیدار مقابل کاشی نیلو گفت: متاسفانه حواشی ای که در این دیدار رخ داد هنوز هم به تیم ما آسیب می زند و ترکش های آن همچنان باقی است. هنوز حکم محرومیت ما و نتیجه بازی نیامده و هر بازی به من می گویند تا اطلاع ثانوی محروم هستی. حداقل حکم بدهند بدانیم تا چند سال محرومیم. فوتسال بازی ای است که به حضور مربی در کنار زمین نیاز دارد و بدانیم محرومیت چقدر است و اگر طولانی مدت است باشگاه مربی جدید بیاورد. اینطور که نمیشود تا ابد تا اطلاع ثانوی محروم باشیم.
 
داور مسابقه اعلام کرده که من به او فحاشی کردم . من در تماس با کمیته فوتسال و کمیته داوران گفته ام که داور را بیاورید در برابر من قسم بخورد که من فحاشی کردم. تیم ما با این همه مشکل در لیگ حضور می یابدو تماشاگران زیادی را به سالن می کشاند آنوقت با ما چنین برخوردهایی دارند.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، جعفری ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار