مدیر سازمان تعاون روستایی یزد گفت: از ابتدای آذرماه امسال تاکنون بیش از یکهزار تن محصول ذرت به نرخ تضمینی هر کیلوگرم هشت هزارو 700 ریال از کشاورزان این استان خریداری شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛علی جهازی گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته خرید تضمینی ذرت دانه ای از کشاورزان یزدی از سوی این سازمان آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به این که در حال حاضر قیمت محصول ذرت در بازار آزاد از قیمت تضمینی پایین تر است برای جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان، سازمان تعاون روستایی خرید تضمینی محصول ذرت را مطابق با شرایط ابلاغ شده در دستور کار خود قرار داده است.

جهازی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته، از ابتدای آذرماه سال جاری خرید تضمینی محصول ذرت از کشاورزان یزدی نیز از سوی شبکه تعاون روستایی استان یزد با راه‏اندازی 3 مرکز خرید در منطقه چاهک شهرستان خاتم که مرکز اصلی کاشت محصول ذرت در استان است آغاز شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان تصریح کرد: کشاورزان ذرت کار یزدی می توانند با در دست داشتن معرفی نامه از مراکز جهاد کشاورزی برای تحویل محصول خود به مراکز ایجاد شده توسط شبکه تعاون روستایی استان اقدام کنند.
انتهای پیام/ب
برچسب ها: ذرت ، خرید ، تضمینی ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.