بازیگر فیلم"چند متر مکعب عشق" گفت: بزرگانی چون کیمیایی و امیرنادری، صحبت زیادی به من داشتند و باعث پیشرفت کاری‌ام شدند.

امیرنادری، یکی از کارگردانان موفق عرصه سینما بعد از تماشای فیلم "چند متر مکعب عشق" بازی ساعد سهیلی، را در این فیلم تحسین آمیز دانست و ما ساعد سهیلی، بازیگر این فیلم در پاسخ به صحبت‌های این کارگردان گفت: امیر نادری، یکی از بزرگان تاریخ سینمای درخشان کشور است و احساس غرور و افتخار می کنم در ادامه‌ی کار بازیگری، انتخاب نقش‌هایم سخت‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: بزرگانی چون مسعود کیمیای، امیرنادری، و ناصر ملک مطیعی، محبت زیادی نسبت به داشتند و آموزه‌های آنها باعث پیشرفت کاری‌ام شده است.

سهیلی، بیان کرد: تا الان با غریزه و تلاش زیاد جلو آمدم و از تخیلم زیاد استفاده کرده و همچنان دوست دارم این راه را ادامه دهم.

وی ادامه داد: در بازیگری وانتخاب نقش، کارگردان و فیلنامه حرف اول را می زند واز کارگردان"چند متر مکعب عشق" به خاطر عملکرد خوبش تشکر کرد.

این بازیگر در مورد مضمون فیلم" چند مترمکعب عشق" گفت: یکی از دلایل اصلی انتخاب نقشم در این فیلم این بود که این کاراکتر نسبت به مردم ایران و مهاجران قضاوت نمی کرد و یک سری واقعیتها را به تصویر می کشید و قضاوت را به خود مردم واگذار می‌کرد.

وی در پایان از پدرش (سعید سهیلی)، به خاطر معرفی وی به سینما تشکر کرد وامیدوار شد جواب اعتماد بدهد به کسانی که به وی در این عرصه کمک کردند.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.