رضا داورزنی سرمربی تیم منصوری قرچک پس از برد ارزشمند مقابل تیم پایاسازه تبریز از عملکرد تیم حریف تمجید کرد.

رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک پس از برتری مقابل تیم پایاسازه تبریز به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازی خوب و نزدیکی بود که در آن تیم پایاسازه برخلاف جایگاهش در جدول رده بندی بازی خوبی ارائه داد و بسیار روان بازی کرد و در موقعیت های مختلف با جایگیری های خوب موجب شدند که بازی بسیار نزدیک و سختی برای ما باشد.
 
اما بازیکنان ما در نیمه دوم با تلاش و همتی که از خود نشان دادند توانستند بر بازی غالب باشند و با در دست گرفتن مدیریت بازی ، موقعیت سازی کرده و دو بار گلزنی کنند. البته فرصت هایی هم داشتیم تا بازی را با اختلاف گل بیشتری ببریم اما با شرایط بحرانی که تیم پایاسازه در جدول داشت و با تمام وجود مقابل ما ایستادگی می کرد، این نتیجه هم نتیجه خوبی است.
 
وی در ادامه با تمجید از رفتار حرفه ای دو تیم افزود: در این بازی هیچ گونه حاشیه و جنحالی از هیچ کدام از تیم ها مشاهده نشد و دو تیم به دنبال انجام بازی حرفه ای فوتسال بودند و این به برگزاری یک بازی خوب و فنی کمک کرد. انگیزه ای که از برد هفته گذشته مقابل ماهان تندیس به تیم ما تزریق شده بود در این بازی به ما کمک کرد و امیدواریم با ادمه این روند خوب، منصوری را به جایگاه واقعی اش برگردانیم.


انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، منصوری ، داورزنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار