دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10 از تشکیل گروههای جدید دوام خبر داد.

محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در شهرداری منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: بستر آموزش شهروندان و تشکیل گروه‌های جدید دوام فراهم شده و تلاش می‌کنیم تا همه شهروندان منطقه با نکات ضروری در هنگام وقوع بحران آشنا شوند.

وی در ادامه از امضا تفاهم‌نامه ستاد بحران با بیمارستان خصوصی منطقه خبر داد و عنوان کرد: منطقه 10 به دلیل تراکم جمعیتی و بافت فرسوده هنگام وقوع بحران نیازمند امدادرسانی سریع است و انعقاد این تفاهم‌نامه می‌تواند گامی موثر در کاهش مشکلات در مواقع بحران باشد بنابراین این تفاهم‌نامه بین ستاد مدیریت بحران منطقه وبیمارستان آزادی، میمنت، شهریار، بابک، اقبال و درمانگاه یادگار امام (ره) منعقد شده است.

ملاصالحی تصریح کرد: برگزاری دوره مدیریت بحران در مراکز درمانی، کمک‌رسانی گروه‌های دوام منطقه به بخش‌های درمانی و خدماتی بیمارستان و برگزاری مانورهای مدیریت بحران از جمله مواردی است که با امضای این تفاهم‌نامه اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: دوره‌های تخصصی کمک‌های اولیه گروه دوام با حضور مدرس هلال احمر درسرای محله شبیری جی و با حضور 30 نفر از اعضای گروه دوام هر هفته یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها برگزار می‌شود و اعضای گروه دوام با گذراندن این دوره آموزشی چگونگی کاهش صدمات جراحات جسمانی بعد از حوادث را می‌آموزند.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: گروه ، دوام ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار