مدافع میانی دورتموند نسبت به خروج این تیم از بران کاملا بدبین است و گفت: تضمینی برای نجات بورسیا دورتموند وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت زمانی بورسیا دورتموند در جدول رده‌بندی بوندسلیگا تعقیب کننده بایرن مونیخ بود و حتی در فصل‌های 2010-2011 و 2011-2012 به صدرنشینی رسید اما حالا با چنان بحرانی مواجه شده که حتی باقی ماندن تیم در رقابت‌های بوندسلیگا هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
 
مارکو رویس هافبک و ماتس هوملس مدافع میانی دورتموند از جمله ستارگان این تیم هستند که با توجه به افت و رکود تیم در آستانه پیوستن به باشگاهی دیگر قرار دارند.
 
هوملس با ابراز نارضایتی از موقعیت فعلی تیم گفت: خیلی عجیب است که ما تا این اندازه احساسی بازی می‌کنیم. هیچ تضمینی برای اینکه اوضاع بهتر شود و دورتموند بار دیگر به صدر جدو نزدیک شود وجود ندارد. دیگر بازیکنان کلیدی زیادی در اختیار نداریم و آنانکه برای تیم مفید بودند همگی مصدوم شده‌اند.  
 
هوملس در ادامه افزود: حتی بدتر از آنچه می‌توانستیم فکرش را بکنیم بازی کردیم، همه ما نگران هستیم. مسیری که در آن قرار داریم دقیقاً همان مسیر اشتباهی است که همیشه از آن پرهیز می‌کردیم. فقط اگر همه بازیکنان با استعداد گذشته‌مان را در ژانویه به تیم برگردانیم می‌توان به آینده خوشبین بود، اما می‌دانید که این کار عملی نخواهد بود.
 
*پیوستن به یونایتد تنها راه نجات هوملس
 
هوملس 26 ساله از تابستان گذشته تاکنون مورد توجه باشگاه یونایتد قرار داشت. شاید او پشیمان باشد که چرا همان تابستان پیشنهاد شیاطین سرخ را نپذیرفت تا در تیم بزرگ‌تری به فعالیت حرفه‌ای خود ادامه دهد. اما هنوز برای مدافع ملی‌پوش دورتموند دیر نشده زیرا یونایتد باز هم پیشنهاد 45 میلیون پوندی خود را تکرار کرد و هوملز را برای ترک باشگاه فعلی مردد ساخت.
 
البته قهرمان بازی‌های جام جهانی 2014 از باشگاه‌های بزرگ هم پیشنهاد همکاری دریافت کرده اما طبق سخنان گذشته‌اش ترجیح می‌دهد تا آخر فصل نزد دورتموند باقی بماند. احتمالاً انتقال هوملس به تیمی دیگر در تابستان آینده ممکن شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار