مربی سابق اهداف پروازی گفت: فرسودگی صلاح ها و تجهیزات مهم ترین مشکل در تیز اندازی است که برای تامین صلاح ها باید همکاری های بیشتری در بخش بین المللی صورت بگیرد.

علی افسری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره علل کمبود و فرسودگی تجهیزات و امکانات در تیراندازی افزود: مسئله تجهیزات و امکانات یکی از مشکلات اصلی تیراندازی در همه رشته ها است که برای رفع این مسئله در جهت ارتقاء تیراندازی کشور نیازمند بودجه و هزینه های بالایی است.
 
وی ادامه داد: موضوع اصلی که در این رابطه لازم به یادآوری است این است که برای تامین تجهیزات تیراندازی نیاز به رایزنی ها و همکاری بیشتری در بخش بین‌المللی داریم اگر این مشکل برطرف شود اکثر معضلات ما در این زمینه رفع خواهد شد.
 
افسری افزود: تامین این تجهیزات برای فدراسیون بسیار سنگین است و کمبود بودجه نیز بر این مشکل دامن می‌زند علاوه بر این ما اکثر این تجهیزات و صلاح ها را باید از خارج کشور تامین کنیم و این امکان همیشه برای فدراسیون فراهم نیست.
 
وی افزود: همین عوامل باعث کهنگی و فرسودگی تجهیزات است نه آنچه فدراسیون آنها در اختیار داشته باشد و یا از طرف ارگان ها حمایت نشود مشکل اصلی ما رفت و آمد و همکاری در بخش های بین‌المللی است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار