در رأی‌گیری صورت گرفته برای انتخاب برترین ورزشکار تاریخ سوئد، یک تنیسور مقام اول را کسب کرده و زلاتان ابراهیمویچ در جایگاه دوم ایستاد، همین موضوع موجب عصبانیت شدید مهاجم ملی‌پوش شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، روزنامه سوئدی "داجنس نایهتر" با انجام یک نظرسنجی عمومی به معرفی بزرگ‌ترین ورزشکار تاریخ این کشور پرداخت که نتیجه آن نشان‌دهنده کسب رتبه نخست توسط بی‌ژورن بورگ، تنیسور اسطوره‌ای سوئد و رسیدن مقام دوم به زلاتان ابراهیمویچ مهاجم تیم ملی سوئد و باشگاه پاریسن‌ژرمن است.
 
ابراهیمویچ از قرار گرفتن در جایگاه دوم بسیار عصابی شده و گفت: قرار گرفتن در رتبه دوم برای من مثل این است که در یک مسابقه نفر آخر شده‌ام، به عقیده خودم باید مرتبه یک تا پنج فقط به من می‌رسید!
 
هرچند زلاتان می‌داند بورگ دارای 11 عنوان قهرمانی در رقابت‌های گرنداسلم است و بین سال‌های 1979 تا 1981 به مدت 109 هفته متوالی مرد شماره یک تنیس جهان بود اما باز هم خود را نسبت به بورگ برای کسب عنوان برترین ورزشکار تاریخ سوئد شایسته‌تر می‌داند.
 
این در حالی است که زلاتان هنوز هیچ افتخار ملی کسب نکرده و تمامی موفقیت‌های او باشگاهی و انفرادی بوده‌اند.
 
*سرمایه‌گذاری پاری‌سن ژرمن بر روی جانشین زلاتان
 
الخلیفه، رئیس باشگاه پاری‌سن ژرمن اعلام کرد زمانی که زلاتان ابراهیمویچ، مهاجم سوئدی تصمیم به ترک باشگاه بگیرد، حاضر است 100 میلیون یورو برای آوردن جانشینی مناسب برای وی هزینه کند.
 
البته پاری‌سن ژرمن به دلیل رعایت نکردن قوانین فرپلی یوفا با جریمه و محدودیت‌هایی مواجه شده است. اما ناصر الخلیفه اطمینان دارد آنان می‌توانند یک بازیکن دیگر در سطح کلاس جهانی برای جایگزین کردن زلاتان به پاریسن بیاورد.
 
الخلیفه گفت: باور دارم پی.اس.جی در سال 2016 یک مهاجم بزرگ به خدمت می‌گیرد. قوانین مالی یوفا هم نمی‌تواند اختلالی در این تصمیم به وجود آورد. حتی حاضر هستیم برای تحقق هدف خود، دستمزد چند بازیکن که بیشتر از سطح توانایی‌شان حقوق دریافت می‌کنند را کاهش دهیم و خریدهای سنگین انجام نداده تا یوفا هم نتواند انتقادی علیه ما داشته باشد.
 
لازم به ذکر است ابراهیمویچ در اکثر بازی‌های این فصل مصدوم بود اما در همان تعداد کم بازی که برای پاری‌سن ژرمن انجام داد، به طور مداوم گلزنی کرده. شواهد امر نشان می‌دهد الخلیفه مایل به تمدید قرارداد زلاتان نیست و ترجیح می‌دهد در پایان مدت قرارداد او یک مهاجم جدید به تیم اضافه کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار