هفته چهارم مسابقات شمشیربازی رده بندی باشگاهی کشور در بخش انفرادی و در اسلحه اپه با صدرنشینی تیم استقلال و عنوان دومی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات شمشیربازی رده بندی انفرادی باشگاهی روز جمعه با برگزاری دیدارهای هفته چهارم در اسلحه اپه پیگیری شد.

در پایان دیدارهای این هفته از رقابت‌ها که در تهران برگزار شد و با توجه به امتیازات به دست آمده توسط بازیکنان تیم‌های شرکت کنننده، تیم استقلال با 10 امتیاز اول شد و تیم‌های کانون شمشیربازی اردبیل و دانشگاه آزاد هم به ترتیب با 8 و 6 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

همچنین شهرداری ارومیه، کرج، ساری و سروش همدان دیگر تیم‌های شرکت کننده در این رقابت ها بودند که به ترتیب با چهار، سه، دو و یک امتیاز رده‌های چهارم تا هفتم جدول رده بندی را به خود اختصاص دادند ضمن اینکه تیم تهران هم بدون امتیاز در رده انتهایی قرارگرفت.

بدین ترتیب در مجموع دیدارهای برگزار شده طی چهار هفته مسابقات شمشیربازی رده بندی انفرادی  باشگاهی تیم استقلال با 68 امتیازو تیم‌های دانشگاه آزاد و کانون شمشیربازی اردبیل هم با 66 و 39 امتیاز در رده های اول، دوم و سوم جدول رده بندی قرارگرفتند.

مسابقات شمشیربازی رده بندی انفرادی باشگاهی کشور جمعه آینده در یزد و در بخش اسلحه سابر پیگیری خواهد شد.

انتهاید پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار