سرمربی استقلال در حاشیبه تمرین تیمش از بازیکنان این تیم خواست برای شادی دل هواداران با تمام وجود در تمرینات حاضر شوند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  تمرین صبح شنبه استقلالی‌ها در کمپ حجازی برگزار شد.

در ابتدای تمرین امیر قلعه نویی،‌سرمربی استقلال برای بازیکنان به مدت پنج دقیقه صحبت کرد و از آنها خواست تا با جدیت تمرین کنند و خودشان را برای نیم فصل دوم آماده کنند.

وی در بخشی از صحبت‌هایش به بازیکنان گفت: ما پنچ ماه مهم پیش روی داریم و از شما می خواهم که به فکر مردم و خودتان باشید. برنامه مشخص برای آمادگی بدنی خودتان داشته باشید و در تمرینات با قدرت شرکت کنید. جبران 5 امتیاز در ادامه لیگ کار سختی نیست و اگر اشتباهات نیم فصل اول را تکرار نکنید،3-4 هفته پیش از پایان فصل قهرمانی را جشن می‌گیرید. همانطور که گفتم برای طی کردن این مسیر باید یک دل باشید و به این فکر کنید که قهرمانی شما باعث خوشحالی هواداران می‌شود و برای خودتان هم یک افتخار محسوب می‌شود.

وی در ادامه با تمجید از سجاد شهباززاده اضافه کرد: جا دارد از شهباززاده هم تشکر کنم. او با توجه به دعوت نشدنش به تیم ملی خیلی سریع به تمرینات اضافه شده و حتی به من روز پنجشنبه زنگ زد و گفت که می‌خواهد به تمرین بیاید اما به وی گفتم که استراحت کند و از امروز کنار ما باشد. همه شما بازیکنان باید برایتان موفقیت استقلال مهم باشد و با تمرین کردن به سمتی بروید که باعث خوشحالی مردم شوید.

پس از صحبت‌های قلعه نویی، بازیکنان به دویدن و تمرینات هوازی مشغول شدند.

در تمرین صبح شنبه استقلالی‌ها هیچ بازیکنی غایب نبود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار