رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: اختصاص بودجه کافی جهت گسترش فرهنگ نماز همانند نیروی انتظامی و قوه قضائیه لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس سازمان اقامه نماز کشور در نشست خبری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز با اشاره به لزوم اختصاص بودجه برای گسترش فرهنگ نماز در جامعه عنوان کرد:‌در فرهنگ سازی و احیای نماز باید بیشتر تلاش کنیم تا معنویت در جامعه ترویج یابد و از این طریق کمکی به دستگاه‌های انتظامی و قضایی شوداز این رو اختصاص بودجه جهت گسترش فرهنگ نماز در جامعه لازم و ضروری است.
 
وی تاکید کرد: ستاد اقامه نماز به تنهایی نمی‌تواند فرهنگ نماز را در جامعه گسترش دهد بنابراین برای موفقیت در ترویج و اشاعه فرهنگ نماز باید خانواده‌ها، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، حوزه علمیه و دیگر نهادهای دولتی ستاد اقامه نماز را در احیای فرهنگ نماز حمایت و یاری کنند.
 
*توصیه رئیس اقامه نماز کشور به خبرنگاران

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در توصیه‌ای به خبرنگاران گفت: شما خبرنگاران برای احیا و گسترش فرهنگ نماز باید از خودتان شروع کنید و نماز اول وقت بخوانید.
 
وی تصریح کرد: ‌شما باید از قلم استفاده کنید و فرهنگ نماز را در جامعه گسترش دهید تا فساد و آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش یابد.
 
*تحصیلات باید همراه با تقوا و ایمان باشد

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی افزود: علم آموختن باید همراه با تقوا و ایمان باشد، ساختن هواپیما کمال نیست، این امر مهم است که ساخت هواپیما به دست چه کسی باشد، امروزه جنایت‌های دنیا به دست افراد با سواد صورت می‌گیرد.

*اولین سوال و آخرین پیام ائمه اطهار نماز است
 
حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در پایان گفت: در دین مبین اسلام و جهان آخرت اولین سوال و آخرین پیام ائمه معصومین از هر بنده‌ای نماز است پس ما باید برای گسترش و اشاعه نماز بکوشیم و آن را گسترش دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرهنگ ، نماز ، اجلاس ، سراسری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار