ماموران کلانتری ۱۴ رسالت شهرستان کرج موفق به شناسایی و دستگیری سارقان مامورنما و کشف اموال مسروقه شدند.

سرهنگ سید حسین سید حقیقی فرمانده انتظامی شهرستان کرج در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی گزارشی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اخاذی و سرقت تحت عنوان مامور در یکی از مناطق کرج، رسیدگی به موضوع و شناسایی سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ سید حقیقی افزود: با توجه به حساسیت موضوع رئیس کلانتری ۱۴ با تشکیل چند تیم نامحسوس از عوامل تجسس و اطلاعات به محل مراجعه و با مشاهده و شنیدن اظهارات شاکی، دریافتند که دو نفر با لباس نظامی اقدام به سرقت تلفن همراه و مبلغ ۴۵۰هزار تومان وجه نقد از وی کرده‌اند.

وی ادامه داد: پس از اخذ مشخصات سارقان از شاکی بلافاصله طرح مهار درسطح استان اجرا و واحد‌های عملیاتی در سطح منطقه اقدام به شناسایی و جستجو نمودند تا اینکه در حدود یک ساعت بعد از اجرایی شدن طرح مهار متهمان شناسایی و پس از نیم ساعت تعقیب و گریز موتورسیکلت آن‌ها توقیف و متهمان به هویت‌های «ن-د» ۲۸ ساله و «م-ف» ۳۱ دستگیر و اموال شاکی و وجه نقد مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی کرج تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهمان تعداد ۹ برگ تراول چک جعلی و یک حکم ماموریت جعلی یکی از سازمان‌های نظامی کشف شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده هریک دارای ۲ فقره سابقه کیفری زندان هستند گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کردند تاکنون بیش از چندین فقره سرقت با همین شیوه و شگرد در مناطق مختلف کرج به ویژه در میدان شاه‌عباسی، شهرک اوج، رجایی‌شهر، باغستان، مطهری و شاهین ویلا انجام داده‌اند.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار