زارعی گفت: دبیرِ خانه تئا‌تر دانشگاهی ایران از عقد تفاهم نامه همکار ی خانه تئا‌تر دانشگاهی ایران با مرکز آفرینش منشور هنر خبر داد.

کمال زارعی دبیر خانه تئا‌تر دانشگاهی، اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس این تفاهم نامه از این پس گروه‌های تئا‌تر دانشجویی می‌توانند از پلاتو‌های تمرین این مرکز به ازای هر ساعت تمرین با پرداخت صبح‌ها مبلغ ۱۰ هزار ریال و عصر‌ها مبلغ ۲۰ هزار ریال استفاده نمایند. 

وی افزود: در راستای حمایت از دانشجویان در تولید اثر و کاهش هزینه‌های تولید نمایش، یارانه‌ای را به این منظور اختصاص داده است.

زارعی با اشاره به حل قسمتی از مشکل اجرای آثار دانشجویی تصریح کرد: با انعقاد این تفاهم نامه سالانه ۱۲ اثر دانشجویی با معرفی خانه تئا‌تر دانشگاهی در تماشاخانه استاد فنی‌زاده این مرکز که چندی پیش با حضور جمعی از هنرمندان افتتاح شد، اجرا خواهند شد.

وی اظهار داشت: همچنین بلیط نمایش‌های اجرا شده در این مرکز نیز با تخفیف ۵۰ صدر در اختیار خانه تئا‌تر دانشگاهی قرار گرفت و قرار است با پرداخت یارانه از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دانشجویان با تخفیف بین ۸۰ تا ۷۰ درصد از نمایش‌های این تماشاخانه دیدن نمایند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار