رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال گفت: مراسم بدرقه‌ای برای تیم ملی فوتبال نداریم و اگر تیم ملی در جام ملتهای آسیا نتیجه بگیرد استقبال خوبی از این تیم خواهیم کرد.

ملامحمد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما برای اقدامات فرهنگی با محدودیت مالی مواجه هستیم. بر این اساس مراسم بدرقه‌ای نخواهیم داشت و لیدر و مشوق هم به استرالیا اعزام نمی‌کنیم.

وی تصریح کرد: هزینه‌های استرالیا گزاف است. بر این اساس از طریق رایزن فرهنگی مشوقین و لیدرها را شناسایی و اقلامی را برای آنها ارسال کردیم.

رئیس کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است از فرش جام ملتهای آسیا و لباس سمبلیک با حضور کفاشیان طی امروز و فردا رونمایی کنیم.فرش و لباس سمبلیک قرار است توسط کفاشیان به رئیس فدراسیون استرالیا اهدا شود.

وی در ادامه بیان کرد: لباس با جنبه فرهنگی توسط دو هنرمند ایرانی دوخته شده است و ظرف امروز و فردا با حضور رئیس فدراسیون فوتبال رونمایی می شود.

ملا محمد تصریح کرد: به هر حال ما کسی را به استرالیا اعزام ننمی کنیم و قرار است از افراد بومی ایرانی در استرالیا به عنوان لیدر استفاده کنیم.همچنین ما در ارتباط با رایزن فرهنگی استرالیا،‌ ارقام را برای لیدرها و مشوقان ارسال می کنیم.

وی عنوان کرد: لیدرها و مشوقان از دو هفته پیش سازماندهی شدند و برنامه خوبی هم برای استقبال تیم ملی در استرالیا دارند.

ملامحمد بیان کرد: تعداد ایرانیها در استرالیا زیاد است. بر اساس آمار AFC تیم ملی ایران بعد از استرالیا کشور میزبان رقابتهای آسیایی بیشترین هوادار را دارد.به هر حال ما امیدواریم ایرانیهای خارج از کشور به نحو احسن تیم ملی را تشویق کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال رونمایی از فرش جام ملتهای آسیا و لباس سمبلیک قرار است طی امروز و فردا برگزار شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: فرهنگ ، کمیته ، کفاشیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.