یک نماینده مجلس ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: این حماسه بیانگر میثاق ملت با ولایت فقیه بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عبدالکریم رجبی نماینده مردم گالیکش، مراغه‌تپه و مینودشت در مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه 7 دی ماه) در تذکر شفاهی با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی گفت: این حماسه میثاق ملت بزرگ ایران با امام و رهبری است.
 
رجبی ضمن تشکر از سفر امیدبخش رئیس جمهور به استان گلستان اظهار داشت: امیدواریم حاصل سفر کاروان تدبیر و امید منشأ خیر و برکت برای گلستان باشد و مصوباتی که از سوی هیئت دولت به تصویب رسیده از جمله راه‌آهن گرگان – مشهد نهایی شود.
 
این نماینده مجلس در تذکری به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: در سال گذشته استان گلستان با خشکسالی بی‌سابقه مواجه شد. بنابراین کشاورزان خواستار استهمال تسهیلات دریافتی‌شان هستند. این افراد متأسفانه در بازپرداخت دچار مشکل شدند که امیدواریم توجه ویژه‌ای به این امر شود.
 
وی افزود: هیئت دولت در سفر استانی استهمال را تصویب کرد اما متأسفانه در اعلام اسامی استان‌ها، استان گلستان جا افتاده است که امیدواریم دولت در این امر تجدید نظر کند.
 
رجبی در تذکری به وزیر کشور گفت: اجرای قانون تقسیمات کشوری و ارتقای روستاهای حوزه انتخابیه همچنان در لیست دولت معطل مانده که امیدواریم در آینده نه چندان دور اجرایی شود.
 
این نماینده مجلس همچنین در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: مسکن مهر کلاله روزهای بحران را طی می‌کند بنابراین از دولت تدبیر و امید می‌خواهیم که تدبیر ویژه‌ای بر این امر داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار