باشگاه پتروشیمی بندرامام از مصطفی هاشمی سرمربی مهرام درخواست کرد تا با ارائه مدرک صحبت های خود در مورد رد و بدل شدن پول در فینال سال قبل را اثبات کند در غیر این صورت از وی به صورت حقوقی شکایت می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سایت باشگاه پتروشیمی بندرامام با اشاره به مصاحبه مصطفی هاشمی با یکی از خبرگزاری ها مبنی بر جا به جا شدن 80 میلیون تومان پول در فینال سال گذشته سوپرلیگ و در آوردن بازی برای تیم پتروشیمی بندرامام، از شکایت باشگاه علیه هاشمی خبر داد.

در اطلاعیه باشگاه پتروشیمی آمده است: باشگاه پتروشيمي بندرامام، از سرمربي تيم بسکتبال مهرام مي خواهد براي جلوگيري از حاشيه ها و دوري جستن از تشويش اذهان عمومي همچنين به منظور شفاف سازي هرگونه ادعايي در اين زمينه ، مدارک و مستندات خود را ارايه کند.

در ادامه نیز اشاره شده است که باشگاه پتروشیمی از سرمربی تیم بسکتبال مهرام در صورت نداشتن مدارک و مستندات قانونی و اثبات نکردن ادعاهای خود به فدراسیون بسکتبال و مراجع قضایی شکایت می کند.

 طبق شنیده ها هاشمی فردا نیز در کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال برای پاسخگویی به صحبت های خود حاضر خواهد شد.

گفتنی است دعوت به کمیته انضباطی و شکایت باشگاه پتروشیمی در حالی صورت می گیرد که سرمربی مهرام روز بعد از انتشار مصاحبه مزبور در تماس با نمایندگان رسانه ها از جمله باشگاه خبرنگاران، صحبت های مطرح شده از قول خود را تکذیب کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مصطفی ، هاشمی ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار