مسعود جعفری جوزانی گفت:«بشیر» یک فیلم 16 میلی متری بود که سال 73 برای نمایش در شبکه‌ی استانی بندر عباس ساخته شده بود و متاسفم برای افرادی که برای فیلم های موفق شایعه سازی می کنند.

مسعود جعفری جوزانی در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص شایعات به وجود آمده پیرامون فیلم "حکایت عاشقی" گفت: "احمد‌رضا رمضان زاده " در سال 73 یک فیلم کوتاه 16 میلی متری که جمع دقیقه هایش به 60 نمی رسد را با موضوع مردم شیمیایی شده کرد ساخته است. من نیز فیلم نامه‌ی آن کار را که برای شبکه‌ی مرکزی بندر عباس ساخته می‌شد نوشته بودم.

وی در ادامه افزود: فیلم "بشیر" به دلیل جذابیت و محتوای سرشارش از طرف صدا و سیمای مرکز بندر عباس به دبیرخانه‌ی جشنواره فجر آن سال فرستاده شد و علاوه بر درخشش در جشنواره، جوایز ارزنده‌ی بین المللی دیگری از جمله جایزه‌ی بهترین سناریو را از فستیوال رشد گرفت.
 
تهیه کننده‌ی فیلم "حکایت عاشقی" اظهار داشت: سینماگران میدانند که یک فیلم سینمایی باید فاکتور های زیادی از جمله بیش از 72 دقیقه بودن را داشته باشد.

جعفری جوزانی بیان کرد: متاسفم برای افرادی که به خاطر جلب نظر مردم و زمین زدن یک نفر هر چیزی را بدون داشتن اطلاعات کافی می نویسند. این دوستان باید  بدانند من اهل چنین کارهایی نیستم و به خاطر رفاقت گذشته‌ی کاری خود را زیر سوال نمی‌برم همچنین هیئت داوران این جشنواره انسان های شریفی هستند و به خاطر هیچ چیزی دست  از انصاف و عدالت برنمی دارند.

وی ادامه داد: البته چنین رفتار هایی جزء پیش لرزه های جشنواره‌ی فجر است. هر دوره افرادی می‌آیند و برای زمین زدن برخی شایعه سازی می‌کنند بعد از جشنواره نیز بعضی از انتخاب نشدگان حرف های بی منطق زیادی می زنند که نباید به آنها توجه کرد. این افراد باید بدانند از حسادت و زیر آب زنی هیچ اتفاق مثبتی نخواهد افتاد و این حرف‌ها سبب می‌شود مخاطبان بهتر و بیشتر جذب فیلم "حکایت عاشقی" شوند.
 
جوزانی خاطر نشان کرد:باید یاد بگیریم اگر کسی در قله ایستاده برای صعود بیشترش به وی کمک کنیم نه اینکه زیر پایش را بکشیم. احمدرضا رمضان زاده از دوستان کرد و خوب من است که هدف هر دو ما نمایش مهمان نوازی و آغوش باز ایرانیان در پذیرش کردهای عراقی پس از بمباران شیمیایی بوده است. افراد باید به این فیلم افتخار و از موفقیتش خوشحال شوند زیرا یک فیلم ملی و به نفع ملت ایران است.

جعفری جوزانی در پایان گفت:هیچ کدام از این حرف های زده شده در باره‌ی "حکایت عاشقی" ذره ای از اعتبار من و اعضای فیلم کم نمی کند و سبب درخشش بیشتر فیلم می شود اما اعتبار و صداقت دوستان را زیر سوال می برد. امیدوارم این فرهنگ غلط و عادت های زشت هر چه زود تر از جامعه‌ی ما محو شود من

شایان ذکر است به گفته‌ی جعفری جوزانی، رمضان‌زاده سال 72 یک فیلم کوتاه به نام "بشیر" ساخته و "حکایت عاشقی" اولین فیلم بلند سینمایی این کارگردان است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار