والنتینو روسی موتور سوار تیم یاماها و نایب قهرمان سال 2014 به مارک مارکز رقیب خود در تیم هوندا هشدار داد در سال جدید دیگر به او فرصت تکرار قهرمانی را نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، در تاریخ برگزاری مسابقات موتورسواری موتوجی‌پی همواره بین دو تیم یاماها و هوندا رقابت فشرده و حساسی وجود داشت مارک مارکز موتورسوار تیم هوندا عنوان قهرمانی در سال 2014 را به خود اختصاص داد اما والنتینو روسی موتور سوار تیم یاماها به عنوان نایب قهرمانی رسید.

روسی پس از 2 سال که در تیم دوکاتی مشغول به فعالیت بود بار دیگر در سال 2013به یاماها بازگشت. او شروع خوبی در یاماها نداشت اما در رقابتهای امسال به پیشرفت قابل توجهی رسید و توانست نایب قهرمانی جهان را برای تیمش به ارمغان آورد.

والنتینو روسی دارنده 7 عنوان قهرمانی جهان در آغاز فصل2015 برای مارک مارکز خط و نشان کشید و گفت: موتور سواران جوان و با استعدادی به رقابتهای موتوجی‌پی اضافه شده‌اند که امید زیادی درباره آینده آنان وجود دارد اما نباید فراموش کنید که موتورسواری فوتبالیست نیست که بر مهارتها انفرادی متکی باشد کسب تجربه و رویارویی با مسابقات مختلف و بی‌شمار است که می‌تواند برتجربه موتورسوار اضافه کرده و باقی ماندن در کورس قهرمانی را برای او تضمین کند.
مسابقات موتوجی‌پی برای همه اعم از مارک مارکز باید بداند رقیبان با تجربه‌تری دارد که حالا از او شناخت کافی پیدا کرده‌اند در سال بعد موتورسواران زیادی خود را آماده رقابت با مارکز کرده‌اند.

روسی در ادامه افزود: من از مارکز بزرگتر هستم و احساس می‌کنم به آمادگی 100 درصد رسیده‌ام. تیم یاماها موتور خود را تغییر داده و تایرها به همراه سیستم برقی آن را ارتقا یافته‌اند قصد ندارم یک بار دیگر نایب قهرمان شوم هدف من در سال جدید میلادی فقط رسیدن به قهرمانی است.

لازم به ذکر است والنتینو روسی 35 ساله شده و رسیدن به رکورد 10 رکورد قهرمانی جهان را برای خود دور از دسترس نمی‌داند به گفته روسی رقیب اصلی او در تیم هوندا خورخه لورنزو است نه مارک مارکز و دلیل این موضوع تجربه‌ بالای لورنزو به واسطه حضور در رقابتهای متعدد موتوجی‌پی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مارکز ، موتورسواری ، روسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار