ژوزه مورینیو سرمربی چلسی با اشاره به مشاهده چند مورد اشتباه آشکار داور اعلام کرد: کاملا واضح است که کمپینی علیه تیمن چلسی به راه افتاده است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت؛ سرمربی چلسی اطمینان دارد در دیدار این تیم مقابل ساوتهمتن، داور کاملا آگاهانه خطای پتالتی صورت گرفته بر روی سسک فابرگاس را اعلام نکرد، مورنیو معتقد است یک کمپین مخفی علیه تیم چلسی تشکیل شده است.
 
بر اساس این گزارش چلسی در آخرین دیدار سال 2014 و در ورزشگاه سنت ماری به مصاف ساوتهمتن رفت و این بازی در نهایت با نتیجه تساوری یک بر یک پایان یافت.
 
در نیمه دوم بازی  مت تارگت بازیکن جوان ساوتهمتن خطای آشکاری بر روی سسک فابرگاس درون محوطه جریمه انجام داد که داور اعتقادی به پنالتی نداشته و بازی پیگیری شد. مورنیو با اعتراض نسبت به  اشتباه آشکار داور گفت: در کشورهای دیگری که قبلا کار کرده‌ام مشاهده  چنین قضاوتی از سوی داور به یک رسوایی تعبیر می‌شود. همه نظر من را  دارند، هر چند ترجیح می‌دهیم در این باره صحبت نکنیم اما می‌دانیم که کمپینی علین تیم چلسی ایجاد شده است. اشتباه داور کاملا آشکار و البته بزرگ بود. همه اشتباه می‌کنند اما این یکی فرق داشت. داور بازی چلسی- ساوتهمتن هنوز  جوان است و ‌آینده خوبی در فوتبال پیش رو دارد اما نباید خود را درگیر تبانی‌های پشت پرده کند.
 
مورینیو اضافه کرد: ‌در دیدار مقابل برنی  دیگر کاستا کارت زرد دریافت کرد در حالی که داور با ید مدافع برنلی را اخراج می‌کرد و یک پنالتی برای ما می‌گرفت، چلسی همواره برای نظر داور احترام قا ئل است اما تنبیه دو برابر برای تیم ما غیر قابل باور است.
 
*فقط صدر نشینی من را خوشحال می‌کند

ژوزه مورینیو از این که نیم فصل 2014-2015 را با صدرنشینی به پایان برده است ابراز خوشحالی کرد و گفت: فقط صدر نشینی چلسی است که  من را خوشحال می‌کند.

وی در این باره گفت: بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم و حضور هم زمان  در لیگ برتر انگلیس و رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فشار زیادی بر بازیکنان وارد  کرد، طی این مدت  فقط یک باخت  داشتیم که البته مستحق از دست دادن 3 امتیاز بازی نبودیم. به غیر از آن باخت مقابل نیوکاسل می‌توانم بگویم در باقی رقابت‌ها عالی و خارق العاده بودیم. 

چلسی بازی‌های فصل را خیلی خوب شروع کرد و شایسته صدر نشینی در جدول هستیم. تلاش خواهیم کرد در نیم فصل دوم هم  به همین روند ادامه دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمپین ، چلسی ، داور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار