درایت رهبر و بصیرت مردم مایه افتخار نظام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت:  وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در رودبار گفت : مردم ایران هم ولایت مدار هستند و هم بصیرت و فهم دارند و در موقعیت های حساس و آزمون های دشوار پای کار بوده و با تکیه بر درایت و رهنمودهای رهبر انقلاب با تمام توان از دستاورد های انقلاب اسلامی دفاع می کنند .

سید محمد حسینی افزود: رأی مردم ارزشمند است اما همین مردم ،کسانی را که با تکیه بر رأی میلیونی همین مردم و با ادعای پشتیبانی مردم در مقابل ارزش های انقلاب اسلامی بایستند ، سر جای خود می نشانند.

وی خاطر نشان کرد : رأی مردم همیشه حق الناس بوده و هست . همین حق الناس در سال های قبل نیز بود اما بعد از انتخابات 88 بعضی خواص حاضر نشدند به کاندیدای پیروز انتخابات تبریک بگویند و گفتند ما به خدا واگذار می کنیم، یعنی چه که به خدا واگذار می کنیم.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد : اگر مطابق نظر برخی نتیجه انتخابات باطل اعلام می شد و دوباره انتخابات برگزار می شد ، این افراد دوباره می توانستند با بهانه های واهی آشوب به پا کنند.

حسینی گفت : معترضین با بهانه تقلب در انتخابات در روز عاشورا حرمت عزای ابا عبد الله الحسین را نگه نداشتند ، امام حسینی که مغناطیس و جاذبه او دل های آزاد اندیش را از سراسر جهان منقلب می کند.

وی خاطر نشان کرد : 9 دی روز مهمی است که نباید فراموش شود . آنها که آتش بیار معرکه و ساده لوح و نا آگاه بودند و یا با علم به مسایل در مقابل نظام ایستادند از آنجایی که بنای نظام بر جذب حداکثری است اگر اشتباهات خود در گذشته را بپذیرند و توبه کنند مورد رأفت نظام قرار می گیرند.


انتهای پیام


برچسب ها: گیلان ، رودبار ، تجمع ، هشت ، دی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.