2 کلاهبردار که با ثبت نام ۲ واحد در طرح مسکن مهر اقدام به پیش فروش به ۸ نفر به ارزش کلی ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال کرده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ با وصول چندین فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری و پیش فروش آپارتمانهای مسکن مهر، موضوع در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

پس از انجام اقدامات اولیه پرونده و اخذ شکایت شکات، بررسی اسناد ، قولنامه‌های موجود و فیش‌های واریزی مشخص گردید افرادی به هویت‌های معلوم با ثبت نام ۲ واحد در طرح مسکن مهر اقدام به پیش فروش به ۸ نفر به ارزش کلی ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال نموده‌اند.

پس از انجام استعلامات لازم و اخذ دستور قضایی متهم  که از کارمندان خدماتی آموزش و پرورش استان بود شناسایی و دستگیر گردید و از وی بازجویی به عمل آمد که به موضوع کلاهبرداری با متهمین فوق الذکر اعتراف نمود و عنوان داشت از طریق شخصی به نام "ن-ا" که فامیلم بود با "ل-ث" آشنا شدم و به ازای هر واحدی که من می‌فروختم مبلغی ناچیز به من می‌دادند و در حال حاضر متواری هستند و اطلاعی از محل مخفی شدن آن‌ها ندارم.

در ادامه رسیدگی به پرونده از طریق استعلام از ثبت احوال و بانک‌های برون سازمانی آخرین آدرس اعلامی خانواده متهم شناسایی شد که پس از بررسی مشخص گردید خانواده خود را نیز‌‌ رها نموده و متواری گردیده که با انجام اقدامات فنی و انجام ۴ فقره نیابت قضایی در تهران شناسایی ، دستگیر و به این استان منتقل گردید.

در تحقیقات به عمل آمده از متهم، وی به جرم کلاهبرداری معترف و با قرار سه میلیارد ریالی تحویل زندان شهرکرد گردید.



"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار