در حالی‌که احمد هاشمیان اعلام کرد که برکنای‌اش از کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال هماهنگ شده نبود اما در حال حاضر نظر دیگری در این خصوص دارد.

هاشمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کفاشیان از 2 ماه پیش در مورد برکناریم از سمت ریاست کمیته پزشکی با من صحبت کرده است. 
  
هاشمیان در ادامه بیان کرد: من کفاشیان 2 ماه پیش در مورد پروژه‌ جدید در بخش پزشکی کمپ تیم ملی با همدیگر صحبت کردیم و قرار شد مسئولیت‌ پروژه را من بر عهده بگیرم بر این اساس من دیگر مسئولیتی در کمیته پزشکی ندارم. 
  
وی درباره ابهامات مالی در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: کفاشیان بلافاصله‌ نسبت به این موضوع واکنش نشان داد این موضوع توسط یک سایت دولتی مطرح شده بود که بی اخلاقی این سایت‌ جای تاسف دارد. 
  
هاشمیان تصریح کرد: چرا یک رسانه دولتی باید پیشتاز بی اخلاقی ها باشد و با مطرح کردن موضوع ابهامات مالی جو حاکم را بی اعتبار کند به هر حال این موضوع در ذهن مردم به وجود می آید که یک مسئول به خاطر اتهاماتی کنار رفته است واحساس خطر می‌کنند. 
  
رئیس سابق کمیته پزشکی عنوان کرد: کمیته پزشکی وجاهت مالی ندارد که ابهامات مالی هم در آن رخ می‌دهد. ادبیاتی که توسط برخی از رسانه‌ها ترویج داده می‌شود یک نوعی بی اخلاقی رسانه‌ای است. 
  
وی در ادامه بیان کرد: رئیس قوه قضائیه بدون این که شاکی در این خصوص باشد باید دستور رسیدگی به این موضوع را بدهد. 
  
وی در مورد موضوع ابهامات  مالی در مورد تجهیزات پزشکی بیان کرد: استاندارد سازی تجهیزات پزشکی در باشگاه‌ها جزء الزامات فیفا است. 
سازمان لیگ با مشورت کمیته پزشکی و به نمایندگی از باشگاه‌ها این تجهیزات را خریداری  و رسید آ‌ن هم در اختیار امور مالی سازمان‌های لیگ قرار گرفته است. 
  
هاشمیان عنوان کرد: کمیته پزشکی کار تخصصی می‌کند، سازمان لیگ با صیانت پایین تجهیزات پزشکی از حمله دستگاه شوک قلبی را خریداری کرده و در اختیار باشگاه‌ها گذاشته است. 
  
رئیس سابق کمیته پزشکی اذعان کرد: به هر حال باشگاه‌ها به بالاترین استاندارد فیفا یعنی تجهیزات پزشکی مجهز شدند.همچنین وجود دستگاه‌ شوک قلبی در هر باشگاهی جزء  الزامات فیفا است که خوشبختانه باشگاه‌ها به این دستگاه مجهز شدند. 
  
وی بیان کرد: ابهامات مالی در تجهیزات پزشکی از جایی نشات می‌گید که صحت ندارد. این شکل برخورد جامعه را ملتهب و مردم را نسبت به خدمتگزارانشان بی اعتماد می‌کند. 
  
وی در پایان خاطر نشان کرد: من در دفتر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال هستم تا تغییر و تحولات را انجام دهم. من مشکلی با فدراسیون فوتبال و کفاشیان ندارم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار