سرهنگ اطلاعاتی یمن امروز دوشنبه در شهر البیضاء هدف تیراندازی عناصر سازمان القاعده قرار گرفت و به قتل رسید‎.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الیوم السابع‎؛ گروه انصار الشریعه وابسته به سازمان القاعده در حساب کاربری خود در شبکه تویتر مسئولیت این ترور را به عهده گرفت و نوشت : عناصر این سازمان سرهنگ ناصر الوحیشی را به هنگام حضور وی در کنار ساختمان سابق دادگاه البیضاء مورد هدف گلوله قرار دادند که بلافاصله وی جان باخت.
 این گروه همچنین فرمانده منطقه  نظامی ارتش یمن را با انفجار خودوری ای در استان حضر موت شرق یمن مورد هدف قرار دادند. اعضای این سازمان در حضر موت اذعان کردند مجاهدانی از این گروه صبح امروز در ورودی شرق شهر القطن در حضر موت خودروی عبدالرحمان الحلیلی فرمانده منطقه و شش خودروری همراه وی را مورد هدف قرار دادند.
منبع امنیتی به این خبرگزاری گزارش داد :الحلیلی از این حمله تروریستی نجات پیدا کرد و تاکید کرد در این حادثه هیچ کسی آسیب ندیده است. شایان ذکر است انصار الشریعه نیز چهارشنبه گذشته  در شهر سیئون خودروی الحلیلی رابا پرتاب بمب مورد هدف قرار دادند که در این حادثه الحلیلی نجات یافت اما 9 تن از سربازان او کشته و زخمی شدند.  
شایان ذکر است القاعده به شکل گسترده ای در جنوب و جنوب شرق بمن و دیگر مناطق این کشور مشغول فعالیت هستند و مقرهای امنیتی و نظامی را مرود هدف قرار امی دهند.

 انتهای پیام/‎
برچسب ها: القاعده ، ترور ، یمن ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار