مدیر کل امور بانوان استانداری استان کرمان: هیچگونه ساماندهی در فعالیت های زنان کارآفرین وجود ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،فاطمه سادات حسینی در کارگروه امور بانوان و خانواده در استانداری کرمان گفت: نداشتن بازارچه‌ای برای عرضه محصولات صنایع دستی به همراه آموزش مناسب در بسته بندی و طراحی صنایع از مشکلات بانوان است.

وی با بیان اینکه متاسفانه ارائه تسهیلات بانکی برای بانوان وجود ندارد، ادامه داد: نبود عنوان تجاری و برند برای شناسایی از دیگر مشکلات بانوان می باشد.

حسینی اظهار کرد: متاسفانه هیچگونه ساماندهی در فعالیت‌های زنان کارآفرین وجود ندارد که اگر به این موضوع دقت نشود و حل نگردد مشکلات اقتصادی این قشر باقی خواهد ماند و باید کارگروه بانوان، خانواده اقتصاد و اشتغالزایی تشکیل شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری استان کرمان ایجاد یک بازارچه دائمی را بهترین راه حل برای برطرف کردن این مشکل دانست و تصریح کرد: شهردار کرمان بازارچه قلعه محمود را مناسب ترین گزینه برای این موضوع دانست.

وی افزود: این مکان بسیار ارزشمند و قدیمی می باشد که به طور دائم می تواند در اختیار بانوان باشد.

حسینی با بیان اینکه تمامی سازمان ها باید در این راستا خدمت کنند اظهارکرد: بانوان باید در عرضه محصولات خود توانایی بالایی داشته باشند درغیر اینصورت موفق نخواهند بود.

مدیرکل امور بانوان استانداری استان کرمان پیشنهاداتی همچون تشکیل هیات نظارتی متشکل از سازمان‌های مرتبط جهت ساماندهی فعالیت‌های اقتصادی بانوان عنوان کرد و گفت: نظارت بر کیفیت محصولات تولیدی، ارایه‌ تسهیلات بانکی با بهره‌ کم برای زنان‌کارآفرین، راه‌اندازی بازارچه‌ دایمی و موقت برای عرضه‌ محصولات تولیدی مشاغل خانگی، برگزاری نمایشگاه‌های منطقه‌ای برای عرضه‌ محصولات، می‌تواند به تقویت اقتصاد خانواده باید به کارآفرینی و اشتغال خانگی بانوان کمک کند.

/ انتهای پیام

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.