محبوبیت اینستاگرام در حالی روز بروز در بین نسل جوان بیشتر می شود که این روزها خبر می رسد برخی افراد با ساختن پیج های متعدد، مشغول کسب درآمد از راه فروش مواد و مشروبات الکلی در آن هستند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،این روزها شبکه های اجتماعی موبایلی به بلای جان نسل جوان، تهدیدی برای آینده فرهنگی و اخلاقی آنها تبدیل شده است.

 

اینستاگرام یکی از این شبکه هایی است که با محبوبیت روزافزون بین جوانان در حال گسترش است و حتی برخی اتفاقات و هشدارهای دلسوزان نیز نتوانسته مسئولین امر را از خواب غفلت بیدار کند و همچنان پای عدم فیلترینگ این شبکه ها یک مرغ دارد!

پیش از این گروه فرهنگی تهران پرس در گزارشی جامع از وجود ترویج مدهای غربی، تبلیغ بهائیت و وهابیت، خرید و فروش اسلحه، انتشار تصاویر مستهجن و قبح شکنی روابط نامشروع و انتشار تصاویر خصوصی سوپراستارهای سینما در اکثر شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام خبر داده بود اما گویا این تهدیدات جدی در سال فرهنگ برای مسئولین ذیربط مهم نیست که در برابر دستور فیلترینگ واتس آپ و اینستاگرام همچنان ایستادگی کرده اند.
 

 

 



محبوبیت اینستاگرام در حالی روز بروز در بین نسل جوان بیشتر از گذشته می شود که این روزها از این شبکه اجتماعی خبر می رسد که برخی افراد با ساختن پیج های متعددی مشغول کسب درآمد از راه فروش مشروبات الکلی هستند.

فروش ماری جوآنا در حالی این روزها در لابلای صفحات به ظاهر سرگرم کننده اینستاگرام، به تجارتی برای افراد سودجو تبدیل شده است که به نظر می رسد علاوه بر حرام بودن استفاده از مشروبات الکلی، مضرات آن نیز از لحاظ علم پزشکی در سراسر جهان ثابت شده است.

قطعا تهدید برای نسل جوان و نوجوان کشورمان به همین موارد ختم نمی شود و اگر مسئولین هر چه سریعتر در برابر این تهاجم فرهنگی دشمن ایستادگی نکنند، به زودی باید شاهد تبلیغات و فروش یک مواد مخرب دیگر در چنین شبکه های اجتماعی باشیم.

علی ای حال باید منتظر ماند و دید سرانجام مسئولان فرهنگی و قضایی چه زمانی تن به فیلترینگ این شبکه ها می دهند. البته نباید فراموش کرد که هرچه مدت زمان این تصمیم گیری طولانی تر شود می تواند تهدیدات بیشتری بنیان خانواده ها و آینده نسل های بعدی را تحت الشعاع قرار دهد.

 

تهران پرس

برچسب ها: فروش ، مشروبا ، فیلترینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.