کمیته فوتبال ساحلی از اعلام آمادگی استانها برای حضور در مسابقات دسته یک فوتبال ساحلی بانوان خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛با توجه به تقویم مسابقاتی در بهمن ماه سال 1392 مقرر بود هیات های فوتبال استان ها تا مورخ 15/9/93 نسبت به معرفی تیم قهرمان استان جهت حضور در مسابقات دسته یک فوتبال ساحلی بانوان کشور فصل 94-93 اقدام کنند که فقط  استان های چهار محال و بختیاری، فارس ، گیلان  اقدام  کرده اند . لذا فرصت نهایی تا مورخ 20/10/93 تمدید می شود.

ضمناً، در صورت به حد نصاب نرسیدن تیم ها ، هیات هایی که درخواست معرفی سهمیه مجزا را دارند به صورت مکتوب به فدراسیون اعلام تا بعد از تایید کمیته فوتبال ساحلی متعاقباً اعلام خواهد شد .

شرایط حضور تیم ها طبق دستورالعمل فصل 94-93:

این مسابقات با حضور تیم های حاضر در مسابقات فصل 93-92 (ویژن فارس ، هیات یزد  ، پردیس کرمان) بعلاوه تیم های معرفی شده از سوی هیات ها براساس سهمیه تخصیصی ( یک سهمیه هر استان - در صورت نرسیدن تیم ها به حد نصاب با نظر کمیته فوتبال ساحلی امکان موافقت حضور دو تیم از یک استان نیز وجود خواهد داشت) برگزار خواهد شد .
نحوه برگزاری مسابقات بعد از اعلام آمادگی تیم ها اعلام خواهد شد .
دو تیم اول جدول به مسابقات دسته برتر فصل 95-94 صعود خواهد کرد .

لیست اسامی بازیکنان حداکثر 15 بازیکن شامل 12 بازیکن با شرایط سنی آزاد و 3 بازیکن با شرایط سنی زیر 18 سال و 5 همراه شامل : سرپرست ، سرمربی ، مربی ، پزشک که به تائید باشگاه و هیات فوتبال استان ذیربط رسیده باشد .

طبق تقویم مسابقاتی فرصت تحویل مدارک تیم ها از تاریخ 4/11/93 لغایت 12/11/93 اعلام شده که باشگاه ها بعد از اعلام آمادگی و پس از تایید کمیته فوتبال ساحلی در تاریخ فوق الذکر می بایست نسبت به تحویل مدارک به کمیته فوتبال ساحلی اقدام کنند .

سایر موارد طبق دستورالعمل مسابقات فوتبال ساحلی بانوان کشور فصل 94-93 که برای کلیه استان ها ارسال شده و قابلیت دانلود نیز از سایت فدراسیون فوتبال را دارد برگزار می شود .


انتهای پیام/
برچسب ها: کمیته ، انضباطی ، شرایط ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار