بای محمد دوجی: نمی‌خواهیم از جمع مدعیان حذف شویم

بای محمد دوجی سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد گفت: ما دور برگشت را با یک بازی حساس و سنگین آغاز می‌کنیم که در صورت برد وضعیتمان در لیگ فرق می کند.

بای محمد دوجی سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه مصدومیت احمد بابایی مهره کلیدی تیم رو به بهبود است و وی از روز گذشته تمریناتش را آغاز کرده است امروز شرایط این بازیکن را به طور کلی مورد بررسی قرار خواهیم داد تا تصمیم بگیرم برای بازی این هفته در ترکیب باشد یا خیر؟

وی یادآور شد: در صورتی که موفق شویم تیم تعاون گنبد را در این بازی ببریم حضورمان در جمع چهار تیم برتر گروه به نوعی قطعی می‌شود.
در دور برگشت مسابقات لیگ اکثر بازی‌های ما در گنبد برگزار خواهد شد و این امر باعث می‌شود تا ما به خوبی از حق میزبانی استفاده کنیم.

دوجی گفت: بازیکنان تیم تعاون گنبد در این هفته از انگیزه بسیار بالایی برخوردارند چون در صورت باخت انگیزه خود را برای صعود به جمع چهار تیم از دست می‌دهند. آن‌ها برای رسیدن به اهداف خود در نیم فصل دوم یک بازیکن جدید جذب کرده‌اند در طول برخی جلسات تمرینی آن‌ها حاضر شدم، تعاون گنبد برای حضور موفق مقابل ما برنامه ریزی ویژه‌ای دارد ما هم با برنامه به مصاف آن‌ها می‌رویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار