سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه فرهادی و میزاده در جلسه امروز کمیسیون حضور یافتند تا به ابهامات برخی نمایندگان در مورد بحث پذیرش دانشجوی دکتری و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد پاسخ دهند، گفت: کمیته‌ای توسط وزارت علوم تشکیل شده تا رشته‌های دانشگاه آزاد را تا اردیبهشت ماه مورد بررسی قرار دهد.

"قاسم جعفری" سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تمامی نمایندگان در نشست امروز این کمیسیون به تکریم 9 دی و حماسه مردم در دفع فتنه‌ سال 88 پرداختند، گفت: حماسه مردم در این روز منجر به خاموشی فتنه‌ و ناامیدی دشمنان داخلی و خارجی شد و مردم در مسیر ولایت و آرمان‌های امام و شهدا قدم برداشتند.

نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان تصریح کرد: در جلسه امروز طرحی از سوی نمایندگان به کمیسیون آموزش مبنی بر اینکه بخشی از آموزش وزارت بهداشت، درمان و پزشکی به زیرمجموعه کمیسیون بهداشت و درمان منتقل شود، آورده شد که توسط اعضا این موضوع رد شد زیرا موضوعات آموزش باید در زیر مجموعه کمیسیون آموزش بماند.  
 
وی در ادامه گفت: فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به همراه میزاده رئیس دانشگاه آزاد در جلسه روز گذشته کمیسیون حضور یافتند تا به ابهامات برخی نمایندگان در مورد بحث پذیرش دانشجوی دکتری و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد پاسخ دهند.

جعفری تصریح کرد: میرزاه اذعان کرد که در چارچوب قانون آموزش عالی و مراجع و نهادهای قانونی عملی می‌کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به سخنان وزیر بیان داشت: کمیته‌ای تشکیل شده تا رشته‌های دانشگاه آزاد را تا اردیبهشت ماه مورد بررسی قرار دهد تا دانشگاه آزاد تنها در رشته‌هایی دانشجو بگیرد که مجوز خاص خود را داشته باشد.  
 
نماینده بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان خاطرنشان کرد: به دلیل حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه آزاد دیگر زمانی برای انتخاب اعضای کمیسیون تلفیق باقی نماند و این موضوع به جلسه دیگر موکول شد.  

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار