بازپرس شعبه 904 دادسرای انقلاب اسلامی مشهد گفت : دفاتر اصلی و رسمی شرکتهای سرمایه گذاری پدیده، تبرک و پردیسبان پلمپ نشده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،قاضی "حیدری" در گفت وگو با ایرنا افزود: حکم پلمپ مربوط به دفاتری است که به صورت غیرقانونی فعالیت می کرده اند و بساط واسطه بازی و دلالی را در شهر مشهد راه انداخته بودند.

وی گفت: بر این اساس هم اکنون دفاتر اصلی این شرکتها دایر هستند اما دفاتر غیرقانونی این سه شرکت سرمایه گذاری پلمپ شده اند.

بازپرس شعبه 904 دادسرای انقلاب اسلامی مشهد افزود: دفاتر اصلی این سه شرکت سرمایه گذاری در مشهد هم اکنون پاسخگوی مردم و خریداران سهام هستند.

شرکت پدیده شاندیز نیز امروز به ایرنا اعلام کرد: دفاتر خدمات سهامداران پدیده همچنان در مشهد و دیگر نقاط کشور فعال است.

بر اساس این گزارش هم اکنون 44 دفاتر خدمات سهامداران پدیده معروف به 'دفاتر فروش' در سطح کشور دایر است که پنج مورد از این تعداد در مشهد فعالیت می کنند.

120 هزار نفر در مشهد و سطح کشور سهام شرکت پدیده را خریداری کرده اند که بیشتر آنها مربوط به مشهد و استان خراسان رضوی است.

این گزارش می افزاید: دفاتر رسمی پدیده که نمایندگان رسمی آنها توسط سایت مربوطه در سطح کشور اعلام شده اند همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و اکنون روند خرید و فروش سهام به صورت آرام در این دفاتر انجام می شود.

روابط عمومی شرکت پدیده اعلام کرده است که حکم صادر شده از سوی دادستان مشهد مربوط به دفاتر و فروش غیرقانونی توسط دلالان و واسطه ها است.

دو روز پیش پیرو دستور دادستان عمومی وانقلاب مشهد ماموران انتظامی اقدام به پلمپ دفاتر فروش سهام شرکتهای سرمایه گذاری پدیده، تبرک و پردیسبان کردند.

پیرو این اقدام حدود 50 نفر از خریداران سهام این شرکتها دیروز به منظور کسب آگاهی از جزییات امر در محل 'مجتمع کریستال' واقع در خیابان هاشمیه مشهد دست تجمع کردند.

'غلامعلی صادقی' دادستان عمومی و انقلاب مشهد علت این اقدام را برخورد قاطع دستگاه قضایی با دلالان خرید و فروش سهام چند شرکت بزرگ سرمایه گذاری اعلام و بیان کرد: دفاتر غیرقانونی و دلالی بطور کامل و در اقدامی هماهنگ با ضابطان دستگاه قضایی پلمپ شد.
برچسب ها: دفاتر ، رسمی ، پدیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.