نماینده تام الاختیار حقوقی والیبالیست‌های سابق پرسپولیس گفت: علیرغم میل باطنی‌ام نسبت به تنظیم دادخواست اجرای حکم اقدام و دادخواست را تقدیم مجتمع قضایی صدر تهران خواهم کرد.

حمید کلوانی نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: بارها من و ورمغانی اسپانسر والیبالیست‌ها از باشگاه پرسپولیس تقاضای صلح و سازش و دریافت مطالبات داشتیم که متأسفانه تاکنون ترتیب اثر داده نشده است.

نوری در ادامه بیان کرد: بر این اساس مجبور به تقدیم دادخواست به دادگاه شدیم که باید دید دادگاه چه حکمی صادر می‌‌کند.

وی تصریح کرد: با توجه به مبلغ محکومیت باشگاه پرسپولیس بر رأی صادره از کمیته انضباطی فدراسیون والیبال یعنی 340 میلیون تومان در سال 1385 و ابلاغ آن به باشگاه در همان سال و به جهت عدم پرداخت مطالبات تا امروز بر اساس شاخص تورم بانک مرکزی و مطالبه خسارت این مبلغ به طور حتم از یک میلیارد و 200 میلیون گذشته و روزشمار نیز به این مبلغ اضافه خواهد شد.

کلوانی نوری عنوان کرد: به هر حال مسئولان باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش چند وقت پیش علت بازداشت سیاسی را شکایت والیبالیست‌ها و ... اعلام کرده بودند پس از نگرانی‌هایم و در مراجعه به فدراسیون والیبال و اینکه تاریخ ابلاغ رأی کمیته‌ی انضباطی فدراسیون والیبال به باشگاه پرسپولیس دی ماه 1385 بوده است.

بر این اساس ضمن استعلام و از فدراسیون والیبال و کسب تأییدیه ابلاغ حکم به باشگاه پرسپولیس اینجانب به عنوان نماینده تام الاختیار اسپانسر والیبالیست‌های سابق پرسپولیس علیرغم میل باطنی‌ام نسبت به تنظیم دادخواست اجرای حکم اقدام کردم و تقدیم مجتمع قضایی صدر تهران خواهم نمود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تقدیم ، شاخص ، تورم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار