یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین از اتخاذ اقدامات امنیتی توسط فرماندهی عملیات سامرا برای تأمین امنیت مراسم زیارت امامین عسکرین خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه سومریه نیوز، در سالگرد شهادت امام حسن عسکری(ع)، یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین عراق امروز چهارشنبه در گفتگو با سومریه نیوز از انجام اقدامات امنیتی توسط فرماندهی عملیات سامرا به منظور تأمین امنیت مراسم زیارت امامین عسکریین خبر داد.

این منبع در گفتگو با سومریه نیوز گفت: فرماندهی عملیات سامرا امروز قانون منع عبور و مرور را برای خودروها در شهراز ساعت 5 صبح تا 5 غروب وضع کرده است.

این منبع که نخواست نامش فاش شود همچنین گفت: این اقدامات برای تأمین امنیت مراسم زیارت امامین عسکریین می‌باشد.

گفتنی است، سرلشکر ستاد "عماد الزهیری" فرماندهی عملیات سامرا دو روز پیش از از وضع طرحی امنیتی برای تأمین امنیت زیارت امامین عسکریین خبر داده بود.

در همین راستا، پایگاه خبری المسله نیز خبر داد که هزاران تن از مسلمانان از داخل و خارج از عراق به منظور زیارت امام حسن عسکری در سالروز شهادت این امام بزرگوار خبر داد.

این پایگاه همچنین اعلام کرد که تمامی تهدیدهای تروریستی- تکفیری نتوانسته است تا هزاران مسلمان را از زیارت امامین عسکریین در سالروز شهادت امام حسن عسکری باز دارد.

این پایگاه همچنین گزارش داده است که هرساله شهر سامراء شاهد جعیت زیادی است که از استانهای مختلف برای انجام این زیارت می آیند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار