معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه از سیاست های تشویقی برای جذب سرمایه‌گذار در حوزه صنایع دستی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛نصرت‌الله سپهر گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه درصدد است به جذب سرمایه‌گذار در حوزه های مختلف صنایع‌دستی استان بپردازد.

وی افزود: این اداره کل به منظور تشویق سرمایه‌گذاران در حوزه صنایع دستی به افراد واجدالشرایط و فعالان در زمینه فعالیتهای این حوزه، تسهیلات بانکی کم‌بهره اعطا می‌کند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل به معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان واقع در جنب پارک شاهد کرمانشاه مراجعه کنند.

سپهر با اشاره به مواردی که این اداره کل از سرمایه گذاری در آنها حمایت می کند، افزود: ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی در روستاهای هدف گردشگری استان یکی از مواردی است که این اداره کل از سرمایه گذاری در آن حمایت ویژه به عمل می‌آورد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اظهارکرد: همچنین صادرکنندگان صنایع دستی استان که دارای اظهارنامه گمرکی صادرات باشند به منظور توسعه فعالیت‌های صادراتی خود می‌توانند از این تسهیلات حمایتی بهره‌مند شوند.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: کرمانشاه ، صادر ، صنایع ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.