مربی تیم ملی جوانان کانوپولو گفت: اولین دوره مسابقات قهرمانی کشوری کانوپولوی‌ نوجوانان‌ به میزبانی چهار محال بختیاری برگزار می‌شود.

اشکان صیادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات قهرمانی کشور کانوپولوی‌ آقایان در رده سنی نوجوانان از 8 تا 10 بهمن‌ ماه و چنانچه‌ ورزشکاران‌ به حد نصاب برسند برگزار می‌شود.
 
وی افزود: البته به دلیل اینکه این مسابقات کانوپولوی‌نوجوانان در اولین دوره آن برگزار می‌شود این تیم را سایر استان‌ها ندارند.
 
 صیادی در ادامه تصریح کرد: ایران به تقلید از اروپا این رده سنی را آغاز کرده است زیرا در اروپا روی این رده کار می‌کنند تا برای گروه سنی جوانان خود ورزشکارانی با تجربه و حاذق داشته باشند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: این رقابت‌ها طبق قوانین فدراسیون جهانی IOF و قوانین داخلی فدراسیون قایقرانی ایران برگزار می‌شود و هر تیم می‌تواند 8 ورزشکار برای حضور در رقابت‌ها معرفی کند.
 
 مربی تیم ملی  جوانان‌ کانوپولو در ادامه بیان داشت: قبلا نوجوانان را از متولدین 76 انتخاب می‌کردند با 7 تیم اما امسال متولدین 77 را انتخاب خواهند کرد. ولی نمی‌دانم که چند تیم در رده سنی نوجوانان برای مسابقات خواهند داشت.
 
وی در ادامه تصریح کرد: این یک انتخابی برای تشکیل تیم B نوجوانان است اما به احتمال زیاد تیم جوانانی که در آینده برای مسابقات بعدی جهانی معرفی خواهند شد با پشتوانه هستند ولی 6 سال زمان لازم دارد مربی تیم ملی جوانان کانوپولو تأکید داشت: هیات‌های قایقرانی شرکت کننده در این مسابقات تا 27 دی ماه مهلت دارند تا اسامی ورزشکاران خود را به فدراسیون قایقرانی اعلام کنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این دوره مسابقات قهرمانی کشور کانوپولوی آقایان در رده سنی نوجوانان 8 تا 10 بهمن ماه برگزار می‌شود و این رقابتها به میزبانی هیات چهارمحال و بختیاری در استخر شهدای شهرکرد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار