شهردار رودهن گفت : مبلمان شهر رودهن در کنار تکمیل پروژه های عمرانی شهری در این منطقه در قالب اقدامات زیر بنایی از برنامه ها و سیاست های شهرداری تا پایان سال 93 محسوب می شود .

مهرداد حنیفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تشریح ساختار برنامه شهرداری در حوزه مبلمان شهری ، زیباسازی و افزایش بستر فضای سبز را قسمتی از این حوزه در بحث مدیریت شهری دانست گفت : نصب چند المان بزرگ در میدان خلیج فارس ، خیابان ایت الله خامنه ایی به سمت دانشگاه و سه راهی مهرآباد که از سیمای معرف فرهنگ کتاب و کتاب خوانی برخوردار است به زودی انجام خواهد شد.

شهردار رودهن در ادامه این مطلب با بیان سایر ابعاد سیاستی شهرداری در فضای مبلمان شهری مانند نقاشی و رنگ آمیزی دیوار ها در حوزه زیبا سازی و احداث فضای سبز ، تصریح کرد : نصب وسایل ورزشی در پارک ها و جا نمایی سطل های زباله در پیاده رو ها در کنار نصب سبد های بزرگ گل بتونی در پارک بزرگ سردار جنگل رودهن از دیگر برنامه های شهرداری در حوزه مبلمان شهری است .

حنیفی با تاکید بر اینکه شهرداری در کاهش حوادث در معابر و خیابان های درون شهری و کاهش بخشی از بار ترافیکی سنگین در رودهن با نصب سه پل عابرپیاده طرح و برنامه های زیر بنایی دارد ، اضافه کرد : قرار دادها در این رابطه با شرکت مربوطه جهت احداث این پل ها بسته شده است .

شهردار رودهن پیاده رو سازی و ساماندهی در بخش ورودی رودهن را نیز شاخه ای دیگر از سیاست های زیباسازی شهر برشمرد و ابراز داشت : سیاست ها در راستای تقویت زیر ساخت ها در حوزه خدمات شهری انجام می شود .

حنیفی در مورد تکمیل پروژه های شهری در رودهن ، پل سواره رو شهرک سادات محله و زیرسازی و آسفالت خیابانهای چکاور ، نمیر و بلوار نور را در کنار جدول گذاری خیابان امام خمینی (ره) و دیوار ساحلی پشت بقعه مبارک امام زاده محمد تقی (ع)و پارک محله ای شهرک کریتون و بافت قدیمی رودهن را از برنامه های شهرداری در این حوزه عنوان کرد و افزود : بهسازی ورودی شهرک پونا و پیاده رو سازی خیابان "آیت ا... خامنه ای " فازی دیگر در قالب تکمیل پروژه های شهری است .

شهردار رودهن ساماندهی ورودی به شهر رودهن از سمت محور دماوند و از ضلع دیگر ساماندهی ورودی این شهر از سمت بومهن را به عنوان برنامه های دیگر در حوزه تکمیل پروژه های شهری در رودهن برشمرد و ابراز داشت : برنامه های شهرداری بر مدار تقویت زیر ساخت ها هدایت می شود .

حنیفی در مورد وضعیت موزه مردم شناسی و موزه سنگ در رودهن با اشاره ه قدمت تاریخی فرهنگی این شهر در بدنه تمدن غنی ایرانی و اسلامی کشورمان ادامه داد : 90 درصد مراحل تکمیل موزه مردم شناسی رودهن در قالب پیشرفت فیزیکی انجام شده است و برای 22 بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی به مرحله بهره برداری خواهد رسید .

وی با تاکید بر مکانیزه شدن سیستم آبیاری بلوارهای امیر کبیر ، امامت و لاله صحرا شهر رودهن در مورد سایر اقدامات شهرداری در بحث تقویت زیر ساخت ها در رودهن ، اضافه کرد : ایستگاه شماره دو آتش نشانی رودهن نیزدر مجاورت شهرک پونا تکمیل شد تا در این راستا دامنه خدمات رسانی و امداد به حادثه دیدگان به ویژه شهروندان رودهنی گسترش یابد .

شهردار رودهن در خاتمه در آستانه سالروز نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، خاطر نشان کرد مردم ولایت مدار رودهن نیز در این روز حماسی و ثبت شده در تاریخ ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند کوبید و شهرداری نیز در قالب نصب بنر و همکاری با دانشگاه آزاد رودهن این روز را گرامی می دارد.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.