عضو شورای اسلامی شهر رودهن گفت :مسکن مهر در مهرآباد رودهن به عنوان ابزار افزایش 20 هزار نفری جمعیت در این بخش با وجود سرانه‌های آموزشی ضعیف، قابلیت تبدیل شدن به بحران را دارد .

علی اکبر ارشدی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت زیر ساخت های آموزشی و پرورشی در رودهن گفت : با توجه به افزایش جمعیت در رودهن ، اگر فرسودگی در زیر ساخت های مربوط به حوزه آموزش و پرورش ساماندهی نشود مسکن مهر در این منطقه به یک تهدید تبدیل می شود.

ارشدی مسکن مهر را ابزار رونمایی از ساختار نه چندان مطلوب سرانه های آموزشی در رودهن معرفی نمود و با اشاره به فعالیت های شورای اسلامی رودهن در تقویت زیر ساخت ها ، اضافه کرد : با همت و همکاری خیرین مدرسه ساز در محدوده مسکن مهر مهرآباد یک باب مدرسه در حال احداث و به مرز تکمیل رسیده است .

عضو شورای اسلامی شهر رودهن با تاکید بر نقش خیرین مدرسه ساز به عنوان سرمایه های بخش خصوصی از جنس مردم در سرعت دهی به تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام ، ابراز داشت : ساخت و ساز مدرسه بر محور خیرین مدرسه ساز اهرمی در جهت افزایش سرانه های آموزشی در این بخش از شهرستان دماوند است .

ارشدی با تخمین ساختار استاندارد آموزشی و پرورشی متناسب با بارگذاری جمعیت با اهرم مسکن مهر در رودهن ، ادامه داد : با وجود احداث بیش از چهار هزار و 500 واحد مسکونی در این سایت و به طور میانگین سرریز شدن حدود نه هزار دانش آموز جدید به رودهن، نیازمند 15 الی بیست مدرسه می باشیم .

ارشدی در خاتمه با بیان اینکه در حال حاضرعلاوه بر مسکن مهر، شهر رودهن نیازمند به احداث بیش از 20 مدرسه جدید است و با کمبود فضای آموزشی مواجه است اظهار داشت :چند ماه قبل یک مدرسه نیز در شهر رودهن که تخریب شده بود مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت و این سیاست در راستای تقویت سرانه ها در این حوزه با برخورداری از قالب زیر بنایی در دستور کار اعضاء شورای اسلامی رودهن قرار دارد .

انتهای پیام/ز


برچسب ها: مسکن مهر ، رودهن ، بحران ، مدرسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.