فلاحی‌باباجان در تذکر شفاهی:

آقای نعمت‌زاده! با واگذاری شرکت سهامی فرش ایران‌ تلاش فرش‌بافان را نابود می‌کنید

نماینده مردم اهر و هریس گفت: عده‌ای از دسترنج فرش بافان برخی بخش‌ها سود برده و از یادها رفته بودند، شما با واگذاری شرکت فرش ایران نمک جدیدی به زخم آنها پاشیدید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عباس فلاحی‌باباجان نماینده اهر و هریس در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز چهارشنبه 10دی ماه ضمن تبریک شروع امامت و ولایت حضرت حجت(عج) خطاب به نعمت‌زاده گفت: ‌شما را مثل خود یک فرزند روستایی می‌دانم البته با گذشته خود خیلی فاصله زیادی گرفته‌اید زیرا دیگر مادران و خواهران روستایی خود را که دار قالی آنان در سال‌های متمادی ناجی اقتصاد ایران بوده‌اند نشناخته و ظاهرا با آنان بیگانه شده‌اید.
 
وی ادامه داد: آقای وزیر نمی‌دانم با نادیده گرفتن جایگاه فرش و فاصله گرفتن از اقتصاد مقاومتی و فاصله گرفتن از وابستگی به نفت توسعه را تعریف می‌کنید، مردان و زنان این سرزمین به وی‍ژه سرزمین آذربایجان با دستان و چشمان پینه بسته و رخ زرد دارد نابود می‌شوند و حتی توان تأمین جهیزیه دختران دم بخت خود را ندارند.
 
نماینده اهر و هریس با تاکید براینکه واگذاری شرکت سهامی فرش ایران دسترنج مردم و تلاش فرش‌بافان و زنبیل بافان را نابود می‌کنید، گفت: حتما باید بدانید 6 ماه نخوابیدن پشت‌دار قالی، جان باختن و بیمه درست و حسابی نداشتن یعنی چه؟ آقای وزیر حتما می‌دانید که زندگی زیر امر استعمار خاموش سرمایه‌داران و پولداران و مرفهین بی‌درد و زحمت کشیدن و سوختن و سودی نبردن یعنی چه.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس خطاب به وزیر صنعت خاطرنشان کرد: عده‌ای از دسترنج فرش بافان برخی بخش‌ها سود برده و از یادها رفته بودند، شما با واگذاری شرکت فرش ایران نمک جدیدی به زخم آنها پاشیدید.

انتهای پیام/
برچسب ها: صحن ، علنی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار