زنجان؛

با تخصیص340 میلیون تومان اعتباردیواره حفاظتی ولیدر طارم تکمیل شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم از تکمیل دیواره حفاظتی ولیدر با تخصیص340 میلیون تومان اعتبار طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم با اعلام این خبرگفت: این پروژه با اعتباری نزدیک به340 میلیون تومان ساخته شد.

فرخی با اشاره به نهالکاری ارس و بنه به مساحت200 هکتار و بذرکاری بادام100 هکتار در اراضی ملی هزار رود این شهرستان افزود: اجرای مدیریت چرا در سطح25 هزار هکتار جزو اقدامات بخش جنگل بوده است.

وی از تشکیل پرونده تخلف ماده 55 و تصرف13 فقره زمین خبر داد و عنوان کرد: در سال جاری پرونده تخلف ماده44 چرای دام غیرمجاز168 فقره بوده است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم با اعلام اینکه احکام خلع ید از اراضی ملی5 مورد بوده، ادامه داد:20 مورد قلع و قمع نهال،8 مورد قلع و قمع بنا و دیوار و توقیف دستگاه های لودر و تراکتور24 مورد توسط یگان حفاظت اداره انجام گرفته است.

این مقام مسئول،اخذ جرایم و درآمدها از ابتدای امسال را 49 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: پرونده صدور پروانه حمل چوب 105 فقره و پاسخ به استعلام 97 فقره بوده است. به گفته وی،امسال 5 هزار اصله نهال انار ترش در نهالستان گیلوان تولید شده است.

وی با اشاره به برگزاری کلاسهای آموزشی و ترویجی برای75 نفر خاطر نشان کرد: تعداد اعضای همیاران طبیعت امسال 98 نفر بوده است.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: دیواره ، حفاظتی ، طارم ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.