سیدحمید کلانتری، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص علل مطرح نشدن توانمندیهای بخش تعاون در کشور و آشنا نبودن؟ مردم با این مقوله گفت: مجموعه شرکتها و اتحادیههای تعاونی در زمینه تبلیغات، بازاریابی و برندسازی ضعیف عمل کردهاند که این امر موجب مطرح نشدن توانمندیهای آنها در جامعه شده است.
وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در طی سالهای گذشته ابهامات و تردیدهایی در خصوص نقش تعاونیها برای مدیران و تصمیمسازان کشور گرفته است که بخش اعظم آنها به کوتاهی فعالان این بخش برای معرفی نقش و توانمندی تعاونیها در جامعه بازمیگردد.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: برای موفقیت، تعاونیها باید تلاش کنند از نظر کیفیت، استاندارد و شهرت به برند تحت خدمت خدمت؟ و صنعتی تبدیل شوند که در آن فعالیت میکنند.
انتهای پیام/