گروسی در همایش تجلیل از نخبگان و مدال آوران شهرستان ملارد:

ضرورت اختصاص یک درصد از درآمدهای شهرداری به حوزه ورزش

نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی گفت: با اختصاص یک درصد درآمد شهرداری‌ها به حوزه ورزشی ظرفیت‌ها و توانمندیها به نحو هر چه مطلوب‌تری ارتقا می یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گروسی نماینده مردم شهریار، ملارد و قدس در مجلس شورای اسلامی در همایش تجلیل از نخبگان و مدال آوران شهرستان ملارد که با حضور جمعی از مسئولان محلی، شهرستانی و استانی، در سالن کسری برگزار شد ضمن اشاره به استعداد‌ها و توانمندی های بالقوه و متعدد شهرستان ملارد در عرصه‌های گوناگون علمی، فرهنگی، اجتماعی،ورزشی اظهار داشت: هر آنچه که در ورزش هزینه می‌شود در ارتقاء سطح سلامت و کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است و با اختصاص یک درصد از درآمدهای شهرداری به عرصه‌های ورزشی می‌توان بسیاری از توانمندی‌های شهرستان در این حوزه را تقویت ونارسایی‌ها و کمبودها را رفع کرد.
 
وی در ادامه ضمن قدر دانی از تلاش و کوشش مضاعف مسئولان ، فرمانداری و ائمه جمعه شهرستان ملارد در رشد و توسعه این منطقه عنوان کرد: ضرورت تقویت و پشتیبانی هر چه بیشتر از شورای ورزشی شهرستان ملارد احساس می‌شود و امید آن داریم همانطور که خیرین مدرسه ساز و مسجد ساز همواره پیش‌قدم هستند در عرصه ورزشی نیز خیرین ورزشیار، ورود پیدا نمایند که بی‌شک ثواب احداث امکانات و تامین زیرساخت‌های ورزشی کمتر از احداث مدرسه و مسجد نخواهد بود.
 
*وحدت و تعامل بین مسئولین شهرستان ملارد مثال زدنی است
 
حسین نژاد فلاح مدیر کل ورزش و اداره جوانان استان تهران در ادامه این مراسم ضمن اشاره به توانمندی‌ها و استعدادهای نخبگان و مدال آوران شهرستان ملارد تصریح کرد: وحدت و تعامل بین مسئولین شهرستان ملارد مثال زدنی است و با همیاری و تعامل سازنده فرمانداری، ائمه جمعه، اعضای شورای شهر و شهرداران در دو بخش ملارد و صفا دشت، افق روشن و درخشانی را برای شهرستان ملارد پیش بینی می کنیم و در آینده ملارد به یکی از قطب های برجسته در سطح استان تهران مبدل خواهد شد.
 
*لزوم مشارکت بخش خصوصی در توسعه زیر ساختهای شهرستان ملارد
 
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ملارد در ادامه این مراسم اظهار داشت: لزوم مشارکت فعالانه‌تر بخش خصوصی در ارتقاء زیرساخت‌ها و امکانات شهرستان ملارد در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی احساس می‌شود.
 
وی در ادامه افزود:بدون شک با تقویت توانمندی‌های ورزشی، اجتماعی و فرهنگی ناهنجاری‌ها و نارسایی‌های اجتماعی نیز کاهش می‌یابد و پرورش روح در کنار پرورش جسم به بالندگی و شکوفایی هرچه بیشتر جامعه منتهی خواهد شد.
 
*صدور انقلاب با توپ، اسلحه و تانک میسر نمی شود
 
داوود کرمی فرماندار ملارد در ادامه مراسم ضمن اشاره به نقش تاثیر گذار سرمایه گذاری بخش خصوصی درارتقاء زیر ساخت‌های فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان ملارد اظهار داشت: ورود مدیریت قارچ ملارد و سرمایه گذاری در این حوزه (فرهنگی، ورزشی و اجتماعی) می تواند به الگویی مبدل شود تا عرصه های دیگر نیز با مشارکت خویش رشد و توسعه این حوزه را با شتاب هر بیشتری تقویت نماید.
 
وی در ادامه افزود: وقتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل(ره) فرمود که ما برآنیم تا انقلاب را صادر نماییم منظور نظر صدور انقلاب با توپ و تفنگ و تانک و اسلحه نیست بلکه با اعتلای فرهنگ ارزش‌های انقلابی، دینی و باورهای اخلاقی و انسانی است که یکی از عرصه‌های تاثیر گذار در چنین هدفی حوزه ورزشی است و ما امروز شاهدیم که نخبگان و مدال آوران با برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت و اقتدار ایران اسلامی را برای جهانیان به تصویر می‌کشند.
 
*توجه فرمانداری به عرصه ورزش و جوانان تحسین برانگیز است
 
علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در ادامه این مراسم ضمن اشاره به توجه ویژه فرمانداری ملارد به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد اظهار داشت: عنایت فرماندار ملارد(داوود کرمی) به حوزه ورزش و جوانان تحسین برانگیز است و با پشتیبانی های اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از این شهرستان برنامه‌های و اهداف سازنده‌ای عملیاتی شده که امیدواریم با تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده روند موفقیت ها بیش از پیش افزایش یابد.
 
گفتنی است، در پایان این مراسم که به همت ورزش و جوانان شهرستان ملارد و مشارکت قارچ ملارد برگزار شد از نخبگان، جوانان و مدال آوران شهرستان ملارد در عرصه های کشوری و بین‌المللی تقدیر و قدر‌دانی به عمل آورد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: گروسی ، شهرداری ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار