رئیس کمیته کانوپولو و رئیس کمیته انضباطی قایقرانی گفت: مسبقات زیر 17 سال کانوپولو در 22 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

حسین خیرالهی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود این که در فصل تعطیلات کانوپولو هستیم ولی ورزشکاران کانوپولو را فعال کردیم و برنامه لیگ هم هفته دوم آن برای آقایان برگزار شده و تا نیم‌فصل ادامه دارد.
 
وی افزود: به مناسبت 22 بهمن مسبقات قهرمانی زیر 17 سال برای آقایان و بانوان را در استان چهارمحل و بختیاری برگزار خواهیم کرد و هدف ما از این مسابقات آماده کردن ورزشکاران برای مسابقات جهانی 2 سال آینده است که در انگلستان برگزار خواهد شد.
 
خیرالهی در ادامه بیان داشت: از اهداف دیگر ما برگزاری اولین مسابقات در سطح کشوری است زیرا باید ورزشکاران آمادگی خود را برای مسابقات آبان ماه 94 جوانان حاضر کنند.
 
رئیس کمیته کانوپولو و رئیس کمیته انضباطی قایقرانی در ادامه اظهار داشت: برای مسابقات قهرمانی آسیا کمتر از یک سال زمان داریم که رده سنی جوانان کانوپولو باید خود را برای حضور در این مسابقات آماده کنند و به همین منظور تقویت این تیم و استعدادیابی ما در دست انجام است.
 
وی در ادامه بیان داشت: سیاست‌گذاری ما بر همین مبنا در حال پیشروی است تا بتوانیم در کانوپولو هم به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کنیم.
 
وی در ادامه یادآور شد: شورای فنی کانوپولو برگزار شد و هفته بعد هم هیأت استعدادیابی افرادی است که مبناست سرپرستی گروه زیر 17 سال را برعهده بگیرند و امیدوارم 2 سال به صورت مستمر و خوب کار کنند تا حضور موفق داشته باشیم.
 
خیرالهی در خصوص موارد انضباطی جدیدی که در فدراسیون روی داده گفت: چند وقت پیش درگیری کوچکی در مسابقات لیگ زنجان روی داد که به کمیته انضباطی انتقال داده شد و مقدر شد که ورزشکار سعید دارپرینان از تیم مرزبانی که زیرمجموعه هیأت قایقرانی ناجا است و محل تمرکزشان در بندرانزلی است از 2 بازی محروم شود، این درگیری در لیگ زنجان روی داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار