رئیس کمیته رفتینگ فدراسیون قایقرانی گفت: امیدوارم که در جلسه‌ای که قرار است با ریاست فدراسیون برگزار شود، مشکلات مالی این ورزشکاران حل شود.

پیام اصلانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: اولین رقابت‌های ما اردیبهشت آغاز می‌شود. بنابراین ورزشکاران باید خود را از لحاظ استقامتی آماده کنند و این موضوع مستلزم داشتن بودجه کافی است که هنوز بودجه‌ای برای آن تعیین نشده است.
 
وی در خصوص اجرا اردو برای ورزشکاران این رشته و برنامه‌های پیش رو گفت: برای آقایان در رودخانه اروندرود برنامه‌هایی داریم ولی مقرر شده که در جلسه‌ای به صورت رسمی، امینی، رئیس فدراسیون به این منطقه بیایند و توافقاتی صورت بگیرد تا به صورت رسمی از ورزشکاران این رشته دعوت کنیم تا در رقابت‌هایی که در اردیبهشت ماه داریم، شرکت کنند، چون اصلاً درست نیست که با هزینه شخصی ورزشکاران بخواهند، ادامه دهند و شاید عده‌ای از آن‌ها تمایلی به این کار نداشته باشند یا هزینه آن برای ورزشکاران سنگین باشد و این درست نیست.
 
اصلانی در ادامه خاطرنشان شد: امیدواریم که فدراسیون برنامه‌ای درنظر گرفته و یا به وسیله حامیان مالی بتوانیم این رشته را سرپا کنیم و لیگ برای آن‌ها راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اصلانی ، رفتینگ ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار