جمشید محمودی گفت:‌ فیلم "چند مترمکعب عشق" بدون حضور سوپر استار به موفقیت رسید چرا که قصه و بازیگران خوب داشت.

جمشید محمودی نویسنده و کارگردان "چند مترمکعب عشق " در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص موفقیت فیلم خود گفت: این اثر  به دلیل اینکه یک گروهی عاشقانه کنار هم ایستادند و یک فیلم عاشقانه ساختند، موفق شد.

وی با اشاره به نبود تقابل شیعه و سنی در این فیلم بیان کرد: این موضوع به هیچ وجه ربطی به فیلم ندارد و در رنگ بندی و مذهب بحث اصلی این است که همه ما انسانیم و در کنار هم زندگی می‌کنیم و بیشتر مهاجرانی که در هر کشوری زندگی می‌کنند از روی اجبار بوده و دلخوشی در کار نیست.

محمودی دلیل موفقیت و استقبال فیلم را اینطور بیان کرد: این فیلم اگر بازیگران چهره‌ای ندارد ولی قصه خوبی داشته و بازیگران فوق‌‌العاده کار کردند و با همدلی گروه، تمام عوامل فیلم شناخته شده تا به شهرت برسند و مخاطب را به سینما بکشاند.

وی درخصوص انتخاب حسیبا ابراهیمی بازیگر افغان دراین فیلم اظهار داشت: بزرگترین ماجرایی که در مورد ابراهیمی وجود دارد این است که وی کودک کار خیابانی است اما نه به این معنی که در خیابان پیدا کردیم بلکه حسیبا در یک کلاس بازیگری شرکت می‌کرد که از طریق آن کلاس به ما معرفی شد و با دیدن بازی وی روند انتخاب بازیگر را متوقف کرده و همه انرژی را برای رساندن این بازیگر به نقش به کار بردم.

این کارگردان در مورد حضور نیافتن "حسیبا ابراهیمی" همزمان با اکران فیلم خاطرنشان کرد: به دلیل مشکلات ویزا و اقامت در حال حاضر در افغانستان به سر می‌برد و تلاش ما برای آوردنش به نتیجه‌ای نرسید.

 
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار