وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام مشکلات فوتبال را مرتفع کردیم حالا دیگر شرایط فراهم است تا تیم ملی قهرمان شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، وزیر ورزش و جوانان در بازدید از آخرین تمرین اردوی تیم ملی هندبال گفت: هندبال سالی پرچالش را پشت سر گذاشت، مشکلاتی گریبانگیر هندبال شده بود که خوشبختانه حل شده است. کسانی که معترض بودند الان به اردوی تیم ملی ملحق شدند.

وی ادامه داد: خدا را شکر روحیه بازیکنان خیلی خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. همه شرایط فراهم شده تا ملی‌پوشان در ایتالیا هم اردوی خوبی را داشته باشند. نمی‌شود مانند رشته والیبال از آنها انتظار داشت. هندبالیست‌ها اولین حضورشان را در مسابقات جهانی تجربه‌ می‌کنند و امیدواریم که بتوانند نتیجه قابل قبولی را در این مسابقات کسب کنند.

گودرزی در ادامه تصریح کرد: انتظارم از هندبالیست‌ها این است که به حاشیه‌ها توجهی نکنند و با توجه به عنصر تیمی و تاکتیک‌های مربی با انگیزه فقط به فکر کسب نتیجه باشند.

وی در ادامه در رابطه با حضور تیم ملی فوتبال در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: تغییر و تحولاتی که در فوتبال رخ داده خوب بوده و من موافق این تغییرات هستم، انتخابات هیأت فوتبال نیز باید هر چه زودتر برگزار شود.



وی در ادامه افزود: مشکلات فوتبال را مرتفع کردیم، انتظار قهرمانی و بازی جوانمردانه را از تیم فوتبال دارم، چون تمام شرایط فراهم است که بهترین نتیجه را کسب کنند.

وزیر ورزش و جوانان در مورد حضور مشحون و مهدوی در انتخابات فدراسیون بسکتبال و هندبال اظهار کرد: دو نفر از  کاندیداهایی که در انتخابات ریاست فدراسیون‌های هندبال و بسکتبال شرکت کردند بازنشسته هستند اما مجوز شرکت در انتخابات از سوی هیأت دولت برای مهدوی و مشحون صادر شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتبال ، هندبال ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار