معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از روند عملیات آماده‌سازی مرکز نگهداری و درمان معتادان ماده 16 تبریز بازدید کرد و گفت: فاز اول مرکز نگهداری معتادان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، محمدصادق پورمهدی اظهار داشت: این مرکز در 6 سالن جداگانه به ظرفیت 300 نفر احداث می‌شود که با پیگیری‌های مجدانه استاندار آذربایجان‌شرقی فاز اول آن شامل دو سالن با ظرفیت حدود 700 نفر تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

پورمهدی هدف از راه‌اندازی این مرکز را تامین محلی آرام و دور از چالش‌های مواد مخدر برای ترک اعتیاد معتادان جمع‌آوری شده از سطح شهر عنوان کرد و افزود: این سالن‌ها با مساعدت سازمان جهاد کشاورزی در اختیار ستاد مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفته و با مشارکت خیران و شهرداری تبریز در حال آماده‌سازی است.

وی ادامه داد: با احداث این مرکز، آذربایجان شرقی نیز همانند سایر استان‌ها دارای محلی مجهز برای اسکان معتادان خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به هزینه 25 میلیارد ریالی برای احداث خوابگاه در 2 سالن این مرکز، از خیرین و مردم خواست در ساخت خوابگاه‌های فاز دوم مشارکت داشته باشند.

وی در پایان از ایجاد کارگاه‌های خوداشتغالی در کنار این خوابگاه‌ها خبر داد و گفت: با احداث کارگاه‌های خوداشتغالی، محلی برای درآمدزایی معتادانی که دارای مهارت در حرفه‌های مختلف هستند فراهم خواهد شد.
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.