مایکل کریک بازیکن باشگاه منچستریونایتد بر این باور است که تیمش بی‌شک قهرمان لیگ برتر جزیره است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران: باشگاه منچستریونایتد که این روزها تا اندازه زیادی از شرایط بحرانی خود در ابتدای فصل رهایی پیدا کرده است و توانسته با 8 پیروزی مکرر جایگاه خود را پس از تیم‌های چلسی و منچسترسیتی در جایگاه سوم جدول لیگ پریمیر انگلیسی تثبیت کند هم اکنون تا حدی بر مدعیان اصلی کسب جام قهرمانی محسوب شود. احتمالی که مایکل کریک بازیکن باشگاه منچستریونایتد از آن به عنوان امری جدی نام می‌برد و براین باور است که تیمش بدون شک می‌تواند قهرمان رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیسی لقب گیرد.  
 
وی در این خصوص گفت: ما تمام تلاشمان را به کار می‌بندیم و روندی را که آغاز کرده‌ایم ادامه می‌دهیم تا بتوانیم دو تیم چلسی و منچستر سیتی را بگیریم و بتوانیم از آنها پیشی گیریم.
ما به هیچ وجه به عنوان سومی بسنده نمی‌کنیم بدیهی و آشکار است که یک پیشرفت و جهش خیره کننده داشته‌ایم و هر روز و بازی به بازی بهتر می‌شویم و ما در تلاش هستیم تا پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیسی این طرز تفکر را در سایه سرمربی خوب هلندیمان یعنی لویس فن فال ادامه دهیم و بتوانیم در زمینه پیروزی‌های متعدد و مکرر در رقابت‌های لیگ برتر انگلیسی رکودشکنی کنیم، ضمن اینکه ما در خط حمله از مهاجمان خوبی برخورداریم و می‌توانیم با تکیه بر آنها به موفقیت دست یابیم. 

گفتنی است در 6 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس باشگاه چلسی با اختلاف 3 امتیاز هم اکنون صدرنشین است. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار