زن جوانی که نتوانست 20 سال اختلاف سنی با شوهرش را تحمل کند، در نهایت به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به شعبه 268 دادگاه خانواده، درخواست طلاق داد.

وی در خصوص علت این درخواست به قاضی گفت: آقای قاضی من دیگر نمی توانم شوهرم را تحمل کنم. او 20 سال از من بزرگتر است. روزی که با او آشنا شدم و تصمیم به ازدواج گرفتیم، تصور می کردم که در کنار او خوشبخت می شوم. 

زن جوان بیان دشت: اصلا اختلاف سنی برایم مهم نبود و تصور می کردم که بهترین زندگی را خواهم داشت. اما الان که 5 سال از زندگی مشترک ما می گذرد، متوجه شده ام که ازدواج ما از همان ابتدا هم اشتباه بود. من و امیرحسین نمی توانیم در کنار هم خوشبخت باشیم.

وی افزود: من یک زن جوان 25 ساله هستم و امیرحسین یک مرد 40 ساله، این اختلاف سنی دارد عذابم می دهد و من نمی توانم تحمل کنم. جلوی همه خجالت می کشم. اصلا با هم تفاهم نداریم و او به هیچ عنوان قصد ندارد، با من مثل جوان ها رفتار کند. شوهرم مثل پیرمردها می ماند و اصلا حال و حوصله تفریح و مهمانی و مسافرت را ندارد و من فکر می کنم که این به خاطر اختلاف سنی زیادمان است. برای همین تصمیم گرفتم از او جدا شوم.
 
بعد از حرف های این زن قاضی شوهر وی را نیز به دادگاه احضار کرد.
 


"مخاطبان گرامی می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی havades@yjc.ir مشکلات انتظامی خودتان را برای ما ارسال کنید."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۱۳ دی ۱۳۹۳
ینی اولش نمیفهمیدی که اختلاف سنیتون زیاده,ولی اولش عاشق شده بودی و چشمات بسته بود ولی الان که به معشوقت رسیدی به نوعی ازش سیر شدی,!!!از اولش ن زندگی خودتو تباه میکردی و ن زندگی امیر حسین……
آخرین اخبار